چهارشنبه 5 بهمن 1384

احمدي‌نژاد: ردپاي اشغالگران عراق در حوادث اهواز به روشني مشخص است، فارس

خبرگزاري فارس:رييس جمهور با اشاره به انفجارهاي اهواز گفت:در حوادث اهواز ردپاي اشغال‌گران عراق به روشني مشخص است و آنها بايد مسئوليت اين اقدامات جنايتكارانه خود را به عهده گيرند.


به گزارش خبرگزاري فارس به نقل از دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري، محمود احمدي‌نژاد، صبح امروز چهارشنبه در جلسه‌ هيات وزيران با ابراز تاسف شديد از شهيد و مجروح شدن تعدادي از هموطنان در حوادث تروريستي اهواز به دست مزدوران بيگانه گفت:دشمنان بدانند با ترورهاي كور و ناجوانمردانه مردم بي‌گناه نمي‌توانند هيچ خللي در اراده‌ مردم ايران به وجود آورند و دولت نيز با اين اقدامات، عزم خود را براي خدمت به مردم جزم‌تر خواهد كرد.
وي تاكيد كرد:در طول 27 سال گذشته آشكارا دست دشمنان را در آسيب زدن به جان و منافع مردم بي‌گناه كشورمان شاهد بوده‌ايم.
رييس شوراي عالي امنيت ملي با بيان اين ‌كه مردم خوزستان با تقديم بيش از 20 هزار شهيد در دفاع مقدس خط مقدم ايستادگي در برابر اهريمنان بوده‌اند،افزود: دشمنان تصور نكنند با اين اقدامات تروريستي مي‌توانند از حركت رو به جلوي مردم عزيز خوزستان كه پرچمداران پاسداري و صيانت از اسلام، انقلاب و تماميت ارضي ايران هستند، جلوگيري كنند.
احمدي‌نژاد تصريح كرد: قطعا با اين اقدامات كور و بي‌هدف، اراده‌ ملت بزرگ ايران براي ايستادگي در راه انقلاب، پيشرفت و ترقي و آباداني كشور تقويت خواهد شد.
وي با تاكيد بر لزوم مبارزه با پديده‌ شوم تروريسم در سطح جهان تصريح كرد:برخي كشورهاي مدعي مبارزه با تروريسم در حالي كه خود با ايجاد و تقويت گروهك‌هاي تروريستي در كشورهاي اسلامي در پي ايجاد تفرقه ميان ملت‌هاي مسلمان هستند،با تبليغات دروغين به استفاده‌ ابزاري از مقوله‌ مبارزه با تروريسم مي‌پردازند و اين دليل ديگري بر بي‌صداقتي آنهاست.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس جمهور همچنين وزارتخانه‌هاي امور خارجه، كشور، اطلاعات و نيروهاي نظامي و انتظامي را موظف به پي‌گيري و برخورد شديد با عوامل حوادث اهواز در بعد داخلي و خارجي كرد و گفت:دستگاه قضايي نيز در مجازات عوامل مرتبط با اين حوادث حتما جدي‌تر عمل خواهد كرد. سرعت و قاطعيت، لازمه‌ كار قضايي است،ما نمي‌توانيم تحمل كنيم عده‌اي به خود اجازه دهند مردم بي‌گناهي را كه به دنبال معيشت خود هستند، شهيد و مجروح كنند.
احمدي‌نژاد همچنين معاون اجرايي خود و وزيران كشور و بهداشت، درمان و آموزش پزشكي را مامور كرد با سفر به اهواز ضمن اعلام تسليت دولت و دلجويي از مجروحان و خانواده‌هاي قربانيان اين حادثه از نزديك امور مربوط به پي‌گيري علل و عواقب حادثه و رسيدگي به مجروحان را بررسي و در مراسم تشييع پيكر شهدا شركت كنند.
همچنين در جلسه امروز تعدادي از پيشنهادهاي دستگاه‌هاي اجرايي به تصويب هيات وزيران رسيد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي‌نژاد: ردپاي اشغالگران عراق در حوادث اهواز به روشني مشخص است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016