یکشنبه 9 بهمن 1384

بهروز افخمی: تکلیف "صبا" مشخص نشده است، جلسات برای اخذ تصمیم مناسب ادامه دارد، مهر

نشست اخیر سران ارشد حزب "اعتماد ملی" و "بهروز افخمی" مدیر شبکه ماهواره ای "صبا" برای تصمیم گیری درباره آغاز به کار شبکه و یا تعطیلی دائم فعالیت های آن بی نتیجه بود و این جلسات ادامه دارد.
بهروز افخمی مدیر شبکه خبری "صبا" که در "مدیا سیتی فریزون" دوبی ثبت شده و در حال حاضر فعالیت های آن متوقف مانده است، در گفت وگو با خبرنگار سیاسی "مهر" درباره نشست اخیر سران اعتماد ملی برای روشن شدن تکلیف این شبکه گفت: جلسه اخیر با آقای کروبی و تنی چند از مشاوران او بدون تصمیم گیری پایان یافت.

وی افزود: آقای کروبی در این نشست تاکید کرد که با توجه به اهمیت تاسیس یک شبکه تلویزیونی خصوصی و حساسیت مساله، این موضوع همچنان در دستور کار باشد تا تصمیم نهایی بر اساس یک ارزیابی دقیق و جامع اتخاذ شود.

افخمی تصریح کرد: هنوز درباره آینده "صبا" به یک نتیجه قطعی نرسیده ایم و این روند را تا دستیابی به نتیجه ادامه خواهیم داد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

جلسه بررسی آخرین وضعیت شبکه صبا، اول ماه جاری با حضور مهدی کروبی که پس از انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری وعده راه اندازی یک شبکه ماهواره ای را داده بود، بهروز افخمی مدیر شبکه مذکور و چند تن از مشاوران دبیر کل حزب اعتماد ملی برگزار شد.

به گفته رسول منتجب نیا قائم مقام حزب اعتماد ملی، از آنجا که شبکه صبا ارگان رسمی این حزب نیست، بررسی وضعیت و تصمیم گیری درباره آن در دستور کار شورای مرکزی اعتماد ملی قرار ندارد و تصمیم نهایی درباره تداوم فعالیت یا تعطیلی دائم آن برعهده کروبی و افخمی است.

Copyright: gooya.com 2016