چهارشنبه 12 بهمن 1384

احمدي نژاد: اقدام‌ اروپا ‌تاثيري بر تصميم‌هاي ما در دسترسي به فن‌آوري صلح‌آميز هسته‌يي نخواهد داشت، ايسنا

احمدي نژاد در فرودگاه بوشهر:
ادبيات اروپايي‌ها متعلق به قرون وسطي است


خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

رييس‌جمهور با اشاره به آخرين موضع‌گيري‌هاي اروپا درباره‌ي پرونده انرژي هسته‌يي صلح‌آميز ايران خاطرنشان كرد كه آن‌ها با اين كار خودشان را از تعامل با ما محروم مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) دكتر محمود احمدي‌نژاد در ششمين سفر استاني خود صبح روز چهارشنبه وارد فرودگاه بين‌المللي بوشهر شد و در جمع خبرنگاران با بيان اين‌كه " ادبيات اروپايي‌ها متعلق به قرون وسطي است" افزود: آن‌ها در روياهاي دويست – سيصد سال پيش زندگي مي‌كنند و در واقع با اين كار خودشان را در عالم منزوي مي‌كنند.

وي با اظهار تاسف از روندي كه اروپايي‌ها در مذاكرات هسته‌يي پيش گرفته‌اند، اظهار داشت: آن‌ها با اين كار حيثيت خود و نهادهاي بين‌المللي را مخدوش مي‌كنند و ما هم براي آن‌ها و هم براي نهادهاي بين‌المللي متاسفيم.

احمدي‌نژاد با تاكيد بر اين كه " تلاش مي‌كنيم روابط ما بر اساس رعايت عدالت و مساوات باشد" تصريح كرد: اما وقتي بر يك كار باطل و زورگويي اصرار دارند ما نمي‌توانيم جلوي آن‌ها را بگيريم. آ‌ن‌ها آزادند هر كاري كه خودشان مي‌خواهند انجام دهند؛ اما مطمئن باشند كه اقدام‌هاي‌شان تاثيري بر تصميم‌هاي ما نخواهد داشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رييس‌جمهور در بخش‌ ديگري از سخنان خود سفر به استان‌ها را از وظايف دولت عنوان و ابراز اميدواري كرد كه در اين سفر هيات دولت مشكلات و موضوعاتي كه مردم با آن مواجه‌اند و به دولت برمي‌گردد را بررسي كنند.

بر اساس اين گزارش احمدي‌نژاد پس از استقبال رسمي از سوي مقامات محلي به گلزار شهداي بوشهر رفت و نسبت به شهداي اين شهرستان اداي احترام كرد.

وي پس از اين به ورزشگاه تختي بوشهر (استاني با حدود 890 هزار نفر جمعيت در جنوب غربي ايران)رفت و در جمع مردم اين استان به سخنراني پرداخت.

در اين سفر وزير رفاه و تامين اجتماعي و نيز وزير دفاع و نيروهاي مسلح رييس‌جمهور را همراهي مي‌كنند.

Copyright: gooya.com 2016