شنبه 15 بهمن 1384

وزیر کشور در پاسخ به سئوالات "مهر": از سفرهای استانی خسته نشده ایم؛ هیات دولت به هر جای نا امن هم می رود تا امنیت برقرار کند

پورمحمدی وزیر کشور علت لغو سفر به خوزستان را بدی شرایط آب و هوا عنوان کرد و با تاکید بر انجام این سفر گفت : هیات دولت هر کجا که نا امن هم باشد می رود تا امنیت برقرار کند، چون ما در انجام مسئولیت خود از هیچ چیز فرار نمی کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی "مهر"، مصطفی پورمحمدی در حاشیه سفر به استان بوشهر در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوال خبرنگار ما با تاکید بر این که از سفرهای استانی خسته نشده ایم، گفت : دیدن مردم، لبخندها ونگاه های صمیمی آنان قوی ترین قوت و انرژی است که در یک مسئول می تواند ایجاد شود.

وی افزود : وقتی از نزدیک مشکلات مردم را می بینیم حسی واقعی از مشکلات آنان به ما دست می دهد و با دیدن کارهای انجام شده نیز اعتقاد پبدا می کنیم که می شود برای مردم کار کرد که این موجب خوشحالی ما می شود.

وزیر کشور با اشاره به این نکته که ممکن است در سفرها مشکلاتی همچون افزایش مطالبات مردم و ایجاد دلخوری به دلیل نبودن وقت کافی برای گفتگو با آنان وجود داشته باشد، اظهار داشت : با دیدن نشاط، همکاری و همدلی می دانیم انرژی فوق العاده ای در جامعه نهفته است که می توان با اتکا به آن با قوت گام های بلندی برداشت که به سفرها آثار پربرکتی می دهد.

پورمحمدی با اشاره به حضور وزرا در شهرها و سرکشی به پروژه های مختلف، گفت : در جلسه هیات دولت در بوشهر، بیش از 12 وزیر گزارش دیدار خود از شهرستان های مختلف این استان بیان کردند.

وی از جمله اقدامات خود در سفر به این استان را سفر به خارک و گفتگو با مردم آن در گلزار شهدای این جزیره، بازدید از مقر نیروی انتظامی در بوشهر و پیگیری مشکلات ناجا و ارائه گزارشی از مسائل مختلف این استان در جلسه هیات دولت عنوان کرد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

Copyright: gooya.com 2016