شنبه 22 بهمن 1384

حكم اوليه‌ي محكوميت انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه رازي، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي

دبير انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه رازي كرمانشاه از صدور حكم اوليه‌ي هيات نظارت بر تشكل‌هاي اين دانشگاه به تعطيلي تعليقي اين تشكل دانشجويي خبر داد.

«سالار ميرزابيگي» در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي ايسنا، با بيان اين خبر، افزود: پيرامون شكايت بسيج دانشجويي دانشگاه رازي كرمانشاه جهت رسيدگي به 32 مورد اتهامي در رابطه با فعاليت‌هاي انجمن‌ اسلامي دانشجويان، آخرين جلسه‌ي مشترك هيات نظارت و منصفه‌ي دانشگاه رازي تشكيل شد. در رابطه با 32 مورد اتهام، مواردي از سوي هيات نظارت و منصفه‌ي دانشگاه تخلف عنوان شد و بر موجب آن به صدور حكم انجاميد. هيات نظارت تاييد كرد كه طبق بند د، توهين و اهانت انجمن اسلامي دانشجويان به برخي از نهادهاي قانوني كشور محرز بوده و دفاعيه‌ي انجمن در اين باره از نظر هيات منصفه ناتمام است. با توجه به موارد تاييد شده و با توجه به تخلف بند 5 ماده‌ي 18 دستورالعمل اجرايي آيين نامه‌ي تشكل‌هاي اسلامي دانشگاهيان اين انجمن به تعطيل فعاليت به مدت چهار ماه از تاريخ قطعيت راي محكوم شده است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: با اعمال تخفيف به تبعيت از نظر هيات منصفه اين مجازات به حالت تعليق در مي‌آيد تا چنانچه در مدت يكسال از تاريخ قطعيت راي محكوم‌العليه مرتكب هرگونه تخلفي از مقررات آيين نامه شود اين مجازات اجرا خواهد شد.

ميرزابيگي اظهار داشت: انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه رازي در مقابل اين حكم مي‌خواهند اعتراض خود را به هيات نظارت مركزي مستقر در وزارت علوم ابلاغ كنند تا پرونده مجددا مورد بررسي قرار گيرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'حكم اوليه‌ي محكوميت انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه رازي، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016