سه شنبه 25 بهمن 1384

گزارش امروز از حمله بیرحمانه به دراویش گنابادی در شهر قم برای تصاحب حسینیه آنها

در پی پرتاب گاز اشک آور و تیراندازی بطرف درویشهای نعمت الهی و مردمی که به حمایت از آنها در خیابان ارم در گرداگرد حسینیه متحصن بودند، سرانجام نیروهای لباس شخصی با پشتیبانی گردان ضربت نیروهای انتظامی به حسینیه قم حمله ور شده و با خشونت هرچه تمامتر به ضرب و شتم و جرح مردم پرداختند.
در این میان تعدادی در اثر اصابت گلوله زخمی شده اند. از جمله آقایان محمود رومیانی، حمید باقری و مسعود عباسی زاده که هم اکنون بر اثر شدت جراحات وارده در بخش سی سی یوی بیمارستانهای نکوئی، خرم، و کار در قم بستری می باشند. در این میان منزل مسکونی آقای سید احمد شریعت، شیخ این سلسله در قم، و منزل و مطب آقای دکتر سید حسن شریعت، بعلاوه حسینیه دراویش گنابادی با بولدوزر و لودر تخریب کامل شده و نشانی از آن باقی نمانده است. همچنین منزل آقای ناصر کسایی، داماد آقای شریعت، را غارت کرده و نامبرده را نیز بازداشت کرده اند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

از میان دستگیر شدگان، خانمها و اشخاص مسن را پس از انگشت نگاری و عکسبرداری و ضبط تلفنهای دستی اشان از زندان مرخص نموده اند. اما مردان همچنان در نقطه نامعلومی در بارداشت بسر می برند و تعداد آنها بیش از دوهزار نفر تخمین زده می شود.
اخبار متفاوت و مجعولی بر روی سایت های حکومتی منعکس است. بنابه نوشته روزنامه کیهان مورخه ٢٥بهمن ١٣٨٤حمله به دراویش گنابادی بر مبنای فتوای مراجع عظام تقلید دایر بر برچیدن بساط صوفیه انجام پذیرفته است، و این در حالی است که هر لحظه اخبار وحشتناک تر و مهیب تری حاکی از سرکوبهای وحشیانه و گسترده بدست می رسد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'گزارش امروز از حمله بیرحمانه به دراویش گنابادی در شهر قم برای تصاحب حسینیه آنها' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016