پنجشنبه 27 بهمن 1384

پخش آخرین گفت‌وگوی سرنشینان جت فالکن، مهر

آخرین سخنان سرنشینان جت فالکون که پیش از سقوط این هواپیما توسط یکی از حاضرین در این هواپیما بیان می‏شد، صبح امروز در مراسم اربعین شهادت آنها پخش شد.
به گزارش خبرگزاری مهر، در بخشی از مراسم چهلمین روز شهادت سردار کاظمی فرمانده نیروی زمینی و جمعی از فرماندهان سپاه پاسداران که صبح امروز در حسینیه حضرت فاطمه الزهرا نیروی هوایی سپاه برگزار شد، مجری برنامه پس از قرائت قسمتی از آخرین دست نوشته یکی از شهدای حاضر در هواپیما که دقایقی پیش از سقوط به رشته تحریر در آمده بود، اقدام به پخش واپسین سخنان حاضران در جت فالکون کرد.

شهید اسدی در این نوار که مشخص نشد چگونه ضبط شده است، با اشاره به نقص فنی هواپیما و اعلام ساعت 9 و 45 دقیقه گفت: اکنون موتورهای هواپیما از کار افتاده است اما انشاءالله که به خیر بگذرد.

در ادامه، این شهید با اشاره به روحیه بالای حاضران در فالکون از حاضران خواست که صلوات بفرستند که همه حاضران با صدای بلند صلواتی فرستادند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

پس از این اقدام فرماندهان حاضر در هواپیما،صدای مهیبی در نوار ضبط شده است که حاکی از برخورد جت فالکون به زمین و شهادت حاضران در این پرواز را داشت.

پخش این نوار، افزایش تاثر شرکت کنندگان در مراسم اربعین شهدای سقوط هواپیما به خاطر لحن و صدای شهید اسدی در لحظاتی پیش از شهادت را به دنبال داشت.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پخش آخرین گفت‌وگوی سرنشینان جت فالکن، مهر' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016