دوشنبه 1 اسفند 1384

انفجاری ديگر در اهواز، معاون سياسي امنيتي خوزستان: انفجار يكشنبه شب اهواز از همان نوع انفجارهاي قبلي است، فارس

خبرگزاري فارس:محسن فرخ‌نژاد گفت: مواد به كار رفته در انفجار يكشنبه شب اهواز از همان نوع بمب‌هاي قبلي كه در اهواز منفجر شده بود است كه متاسفانه اين روزها در خوزستان فراوان يافت مي‌شود.


محسن فرخ‌نژاد معاون سياسي امنيتي استانداري خوزستان در گفت‌وگو با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس در خصوص انفجار يكشنبه شب اهواز تصريح كرد: يكشنبه شب يك بمب صوتي با قدرت انفجاري يك پوند در يكي از كوچه‌هاي فرعي محله‌اي در اهواز منفجر شد كه خسارات جاني و مالي نيز به همراه نداشته است و نشان از تلاش كور دشمنان نظام دارد.
وي با بيان اين كه هنوز هيچ فرد خاصي در خصوص انفجار شب گذشته شناسايي و دستگير نشده است،افزود: نيروهاي امنيتي در حال شناسايي عاملين آن هستند كه به محض دستگيري خبر آن در اختيار افكار عمومي قرار خواهد گرفت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي در خصوص لغو سفر رئيس جمهوري به خوزستان كه قرار بود كه اواخر هفته جاري انجام شود، گفت: به طور رسمي انجام سفر رئيس‌جمهور به خوزستان اعلام نشده بود ولي بحث انجام احتمالي آن مطرح بود كه سپس اعلام شد رئيس جمهور قصد ندارد در اين تاريخ به اهواز سفر كند.
فرخ‌نژاد تاكيد كرد: استان خوزستان آمادگي كامل براي انجام سفر رئيس جمهوري به خوزستان را در هر زماني كه صورت بگيرد،دارد.
معاون سياسي امنيتي استانداري خوزستان در خصوص وجود شيئ ناشناس در پرواز شب گذشته اهواز به اصفهان كه در برخي محافل بيان شده است، گفت: به دليل مراقبت‌هاي ويژه و بازرسي اشياء توسط گيت‌هاي مجهز مستقر در فرودگاه ورود مواد منفجره به فرودگاه غيرممكن است،ولي متاسفانه در مواردي هم از قبل بوده كه كارت پرواز براي افرادي صادر شده و وسائل آنها به داخل هواپيما انتقال يافته ولي از پرواز جا مي‌مانند و باعث مي‌شود براي اطمينان كامل ايمني پرواز،بارها تخليه شود تا بعد از بازرسي پرواز با اطمينان انجام گردد.

Copyright: gooya.com 2016