یکشنبه 14 اسفند 1384

مشاور مطبوعاتي رييس‌جمهور: هيچ‌گونه سانسوري از سوي دولت در رسانه‌ها وجود ندارد، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - اهواز
سرويس: سياسي

مشاور مطبوعاتي رييس‌جمهور گفت: دولت بر اطلاع‌رساني شفاف و روشن رسانه تاكيد مي‌كند و هيچ گونه سانسوري از سوي دولت در رسانه‌ها وجود ندارد.

علي اكبر جوانفكر در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاري دانشجويان ايران(ايسنا) توضيح داد: با مصوبه‌اي كه دولت در ايجاد جريان آزاد اطلاعات در تيرماه امسال ارائه كرد، هر شهروند ايراني حق دارد به اطلاعات دسترسي داشته باشد.

وي تاكيد كرد: دانستن حق مردم است و هر شهروندي حق دارد به اطلاعاتي كه انتشار آن به مسائل امنيتي كشور آسيب وارد نمي‌كند، دست يابد.

جوانفكر هم‌چنين تقويت و حمايت مطبوعات استان‌ها را از سياست‌هاي دولت احمدي‌نژاد عنوان كرد و گفت: دولت توسعه كيفي و كمي رسانه‌هاي محلي را به عنوان شاخص پيشرفت استان‌ها در نظر گرفته است.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي ادامه داد: رسانه‌ها بايد تلاش كنند به توسعه كيفي كارشان بپردازند و البته وزارت فرهنگ و ارشاد نيز بايد با برگزاري كلاس‌هاي تخصصي امكان افزايش كيفيت رسانه‌ها را فراهم كند. دولت نيز از اين اقدام حمايت مي‌كند.

مشاور مطبوعاتي رييس‌جمهور خاطرنشان كرد: در حال حاضر دانشكده‌هاي علوم ارتباطات در زمينه آموزش خبرنگاران فعالند ولي بايد كار به صورت عملياتي دنبال شود تا شاهد رشد كيفي و عمقي در كاركرد رسانه‌ها باشيم.

Copyright: gooya.com 2016