سه شنبه 23 اسفند 1384

احمدي نژاد: شعار "انرژي ‌هسته‌اي حق مسلم ماست" شعار تمام مردم ايران است، فارس

خبرگزاري فارس: رييس جمهور در اجتماع مردم آق‌قلا با اشاره به سياست جديد غربي‌ها با هدف ايجاد شكاف و دودستگي بين ملت ايران گفت: آنان تلاش مي‌كنند چنين وانمود كنند كه فقط برخي از مردم دنبال انرژي هسته‌اي هستند، حال آنكه نمي‌خواهند ببينند كه شعار «انرژي ‌هسته‌اي حق مسلم ماست»، شعار تمام مردم ايران است.


به گزارش خبرنگار اعزامي خبرگزاري فارس، محمود احمدي‌نژاد در ادامه سفر هيأت دولت به استان گلستان قبل از ظهر امروز با حضور در اجتماع مردم آق‌قلا كه در 20 كيلومتري شمال گرگان واقع است، در سخناني با قدرداني از حضور صميمي آنان در استقبال از هيأت دولت، مردم اين خطه را مردمي وفادار، سلحشور و با ايمان توصيف كرد و افزود:‌مردم ايران در همه جاي سرزمين عزيز و محترم هستند، اما تركمن‌ها در طول تاريخ مظهر سلحشوري و مهمان‌نوازي و تدين بوده‌اند.
وي مردم اين ديار را با فرهنگ و هنرمند خواند و اظهار داشت: هيأت دولت براي عرض ادب به خدمت مردم اين ديار آمده تا با بررسي نيازها و مشكلات مردم شهرستان آق‌قلا مستقيماً در راستاي حل مشكلات آنان تصميماتي را اتخاذ كند.
رئيس‌جمهوري با اشاره به جلسه پيش روي دولت كه قرار است چهارشنبه شب در محل استانداري گلستان برگزار شود، بيان داشت: انشاء الله در اين جلسه اعتبارات لازم را براي تكميل و بهره‌برداري از يك مجموعه ورزشي اختصاص خواهيم داد؛ چرا كه اين اقدام ما در راستاي عملي شدن يكي از محورهاي اصلي دولت در راستاي عدالت است.
احمدي‌نژاد مردم استان گلستان به ويژه آق‌قلا را مردماني با استعداد خواند و با تاكيد بر لزوم تلاش دولت در راستاي اشتغال‌آفريني و رفع بيكاري در اين خطه از تاسيس واحد دانشگاه پيام ‌نور در سال آينده در آق‌قلا خبر داد.
رئيس‌جمهوري با اشاره به استعدادهاي بالاي آق‌قلا در بخش‌هاي كشاورزي و صنايع دستي تاكيد كرد: دولت در راستاي حمايت از صنايع تبديلي، صنايع كوچك، و صنايع دستي مصمم است و با تمام توان از توسعه اين صنايع حمايت خواهد كرد.
وي همچنين خطاب به مردم آق‌قلا وعده داد سد وشمگير با تخصيص اعتبارات لازم در جلسه فردا شب هيأت دولت در سال آينده لايروبي شود.
احمدي‌نژاد ابراز اميدواري كرد با تخصيص اعتبارات لازم بيمارستان 96 تختخوابي آق‌قلا كه در دست تاسيس است، سال آينده به بهره‌برداري برسد.
برپايه اين گزارش، رئيس‌جمهوري جوانان استان گلستان و سراسر كشور را به كار و سازندگي دعوت كرد و خطاب به جوانان آق‌قلا تصريح كرد: ملت ايران يك خانواده بزرگي است و بايد با تمام توان و توكل برخدا و استعدادهاي كشور، ايران را به كشوري اسلامي و الگو براي همه ملت‌ها تبديل كند.
وي در ادامه سخنان خود و در پاسخ به احساسات مردم آق‌قلا و شعارهاي آنان مبني بر اينكه «انرژي ‌هسته‌اي حق مسلم ماست»، «مرگ بر آمريك»، «صلي علي محمد بوي رجايي آمد»، با اشاره به نگراني‌هاي دشمنان ايران در زمينه پيشرفت‌هاي جوانان ايراني و دستيابي به فناوري هسته‌اي صلح‌آميز اظهار داشت: غربي‌ها تصور مي‌كنند با فشارهاي سياسي مي‌توانند ملت ايران را از دستيابي به فناوري هسته‌اي كه پيشرفت مملكت در پايه آن استوار است، باز بدارند، اما بدانند كه ملت ايران از تصميم خود برنخواهند گشت.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

رئيس جمهوري تلاش‌هاي غربي‌ها در صدور قطعنامه و بيانيه عليه ايران را محكوم به شكست خواند و با اشاره به سياست اخير آنان در ايجاد شكاف و دودستگي بين ملت ايران گفت: آنان تلاش مي‌كنند چنين وانمود كنند كه فقط برخي از مردم دنبال انرژي هسته‌اي مي‌باشند، حال آنكه نمي‌خواهند ببينند كه اين شعار، شعار تمام مردم ايران است.
برپايه اين گزارش، احمدي‌نژاد قرار است دقايقي ديگر در جمع مردم بندر تركمن كه در 40 كيلومتري آق قلا واقع است، سخنراني كند.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'احمدي نژاد: شعار "انرژي ‌هسته‌اي حق مسلم ماست" شعار تمام مردم ايران است، فارس' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016