شنبه 27 اسفند 1384

قائم ‌مقام وزير كشور: مجازات سنگيني در انتظار عاملان جنايت حمله به فرماندار زابل و همراهان وي است، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

قائم ‌مقام وزير كشور گفت: مجازات سنگيني در انتظار عاملان جنايت حمله به فرماندار زابل و همراهان وي است.

به گزارش "ايلنا"، محمدباقر ذوالقدر در گفت‌وگويي با بيان اينكه طبق تحقيقات به عمل آمده، اشرار بعد از ارتكاب اين جنايت به افغانستان و از آنجا به درون پاكستان گريخته‌اند، گفت: از مسوولان اين دو كشور درخواست كرده‌ايم تا با برخورد با عاملان اين جنايت، در تامين بهتر امنيت منطقه مشاركت كنند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

و‌ي افزود: هدف اشرار از اين جنايت، سلب آرامش و امنيت اين نقطه از استان است كه تاكنون هيچ‌گونه ناامني در آن مشاهده نشده بود. آنها همچنين به دنبال فتنه‌انگيزي و تحريك اختلافات قومي و مذهبي در استان هستند كه ما از مردم منطقه مي‌‏خواهيم آرامش و هوشياري خود را حفظ و از دست زدن به هر اقدام تلافي‌جويانه‌‏اي خودداري كنند.
ذوالقدر با ابراز تاسف شديد از اين پيشامد و با عرض تسليت به بازماندگان حادثه و آرزوي شفاي مجروحان، اين حادثه را چنين روايت كرد: پنج‌شنبه‌ شب تعدادي از اشرار مسلح، محور مواصلاتي زابل - زاهدان را مسدود، چند دستگاه خودروي عبوري را متوقف و مسافران را از خودروها خارج كرده و آنها را به گلوله بستند كه در نتيجه تعداد 22 نفر از آنها شهيد و شش نفر مجروح شدند اما از سرنوشت 12 نفر ديگر از مسافران اطلاعي در دست نيست. اين حادثه در 90 كيلومتري زابل اتفاق افتاده است و شهدا و مجروحان اين واقعه، شهروندان منطقه و مسافران بودند.

Copyright: gooya.com 2016