چهارشنبه 9 فروردین 1385

رايس: ايران به تنهايي بزرگ‌ترين تهديد براي آمريكاست، ايسنا

خبرگزاري دانشجويان ايران - تهران
سرويس: سياسي خارجي

رايس روز گذشته (سه شنبه) ادعا كرد كه ايران به دلايلي به غير از تلاش‌هاي همه جانبه‌ي ادعا شده براي ساخت بمب هسته‌اي يك تهديد است و در صورتي كه تهران روش‌هايش را تغيير ندهد، ايالات متحده "ابزار زيادي" در اختيار دارد.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا) به نقل از خبرگزاري آسوشيتدپرس، كونداليزا رايس در ادامه اقدامات مداخله‌جويانه‌ي خود در اين باره خطاب به يكي از كميته‌هاي سنا مدعي شد: من فكر مي‌كنم هيچ ترديدي وجود ندارد كه ايران به تنهايي بزرگ‌ترين تهديد از موضعي است كه ما با آن روبرو هستيم.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

وي خواستار حمايت شديد بين‌المللي از موضع ايالات متحده در مورد ايران شد. موضع ايالات متحده اين است كه به ايران نبايد اجازه داده شود كه بنابر ادعاي وزير امور خارجه‌ي آمريكا به تلاش مخفيانه براي دست‌يابي به فناوري و علم ساخت بمب ادامه دهد.

رايس هم‌چنين مدعي شد: ما هم‌اكنون بايد اين فكر و اين ائتلاف را گسترش دهيم، نه تنها نسبت به آنچه ايران در زمينه‌ي برنامه‌ي هسته‌اي انجام مي‌دهد بلكه نسبت به فعاليت‌هايي كه در زمينه‌ي تروريسم دارد.

رايس هم‌چنين دوباره بر ادعاهاي خود مبني بر دخالت ايران در عراق، حمايت مالي از فعاليت تروريسم در لبنان و نيز سرزمين‌هاي اشغالي فلسطين و سركوب كردن مردم خود تاكيد كرد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'رايس: ايران به تنهايي بزرگ‌ترين تهديد براي آمريكاست، ايسنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016