دوشنبه 14 فروردین 1385

اول ایپریل، بزرگترین واقعه تاریخی جهان، صبا راوی

saba@pglo.org

روز اول ایپریل بزرگترین واقعه تاریخی اتفاق افتاد که هم جای جشن و شادی دارد و هم جای فکر و تامل.
5 سال پیش هلند در چنین روزی سرتیتر اخبار روزنامه ها و رسانه های جهان شد. نزدیک به نیمه های شب در چنین روزی برای اولین بار در دنیا ازدواج بین دو همجنس به طور رسمی در شهرداری شهر آمستردام به وقوع پیوست. آقای Job Cohn به طور رسمی این زوج های جوان را به عنوان همسر یکدیگر اعلام نمود.
لازم است در اینجا از آقای Henek Krol نیز یادی شود که گفت: "بین عمل و رویا قانون های دست و پاگیری وجود دارد که امید است روزی این قانون ها از میان برود"
ما در حالی این روز را جشن می گیریم که دوستان همجنسگرای عزیزمان در ایران زیر فشارهای شدید روحی زندگی می کنند یا بهتر بگوییم روزها را برای زنده ماندن می گذرانند. تحت تعقیب قرار گرفتن دوستان همجنسگرا در ایران توسط مامورین دولتی، آزار و شکنجه و اعدام همجنسگرایان جزو زندگی جدا نشدنی این دوستان همجنسگرا در ایران شده است. یورش نیروهای دولتی و غیر دولتی به مجالس همجنسگرایان در ایران یک نوع تفریح و سرگرمی برای نیروهای امنیتی در ایران شده است. نیروهای پلیس و نیروهای دیگر غیر دولتی به جای برقراری امنیت و آسایش در جامعه و دفاع از قشرهای آسیب پذیر اجتماع خود بانی شرارت و پایمال کردن حقوق انسان های بی گناه هستند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

ما در حالی سالگرد ازدواج همجنسگرایان را جشن می گیریم که رهبران مذهبی و سران جمهوری اسلامی ایران همجنسگرایان را به شدت یک نوع انحراف جنسی می خوانند و نه تنها آن را نفی می کنند بلکه دستور سرکوب هرگونه آزادی جنسی از جمله همجنسگرایی را می دهند. جای تامل دارد در دنیا که در دنیای پیشرفته امروزی با دست آوردهای علمی روز افزون، این رهبران مذهبی پا را فراتر می گذارند و به آزادی انسانها و حقوق بشر در کشورهای اروپایی نیز بی احترامی کرده و به گفته خودشان تف بر صورت مدافعان حقوق بشر در آنجا می اندازند.
امید است که روزی فرا رسد که کشور عزیزمان ایران نیز جای امنی برای همه انسان ها از جمله همجنسگرایان عزیز و دیگر دوستان وابسته به گروه LGBT شود.

شاد باشید و سربلند
نماینده سازمان همجنسگرایان ایرانی در هلند

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'اول ایپریل، بزرگترین واقعه تاریخی جهان، صبا راوی' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016