یکشنبه 3 اردیبهشت 1385

تل‌آویو: احمدی‌نژاد و هنیه هدف ترور اسرائیل، شريف نيوز

رژیم صهیونیستی که در برابر شرایط ویژه پیش آمده در انتخابات اخیر پارلمانی فلسطین و تشکیل دولت توسط گروه حماس و پیروزی اندیشه مقاومت به تنگ آمده است، طرح ترور دو شخصیت سیاسی را به طور جدی در دست بررسی دارد.

به گزارش مهر به نقل از روزنامه «السفیر» لبنان، مطبوعات چاپ تل آویو اعلام کردند سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی طرح ترور محمود احمدی‌نژاد، رئیس‌جمهوری ایران و اسماعیل هنیه، نخست‌وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین را به طوری جدی در دست بررسی دارد.

بخش تفسیر امنیتی روزنامه «ها آرتص» ـ چاپ تل آویو ـ در مقاله‌ای با عنوان «تاوان شخصی احمدی‌نژاد و هنیه» نوشت این دو (احمدی‌نژاد و هنیه) هدف ترور اسرائیل هستند.

«امیر اوران» نویسنده این مطلب که از نزدیکان به «موساد» سازمان جاسوسی اسرائیل است، تاکید کرد: با وجود اینکه اسرائیلی‌ها براین باورند که نتایج ترور دور از انتظار و پیش‌بینی نشده است و تجربه ترور عباس موسوی دبیر کل سابق حزب‌الله نیز خوشایند و رضایت‌بخش نبود، اما موضوع احمدی‌نژاد و هنیه فرق می‌کند زیرا احمدی‌نژاد رئیس جمهوری یک کشور دیگر و هنیه نخست وزیر منتخب فلسطینی‌ها است.
وی در ادامه نوشت: اسرائیل پیش از آن در زمان ایهود باراک رئیس ستاد مشترک ارتش، آماده ترور صدام بود.

نویسنده این مقاله بر این باور است که احمدی نژاد تنها رئیس جمهور یک کشور است که نیروهایش ضد اسرائیل فعالیت می‌کنند و بلکه مانند دیگر دشمنان اسرائیل دیگران را نیز به تغییر سیاست‌هایشان (در قبال اسرائیل) دعوت می‌کند و با قدرت آنها را برای نابودی اسرائیل فرا می‌خواند.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اورن در ادامه مدعی شد: احمدی‌نژاد در خلال ماه‌های اخیر که به منصب رئیس جمهوری ایران رسیده، نگرانی‌های منطقه و جهان را برانگیخته است، بنابراین دور کردن وی از صحنه منجر به آرامش می‌شود.

این مقام نزدیک به سازمان جاسوسی اسرائیل همچنین بر این باور است که محکومیت بین‌المللی اسرائیل از ترور احمدی‌نژاد بسیار کم و ناچیز خواهد بود اما ترور اسماعیل هنیه و دیگر نمایندگان حماس در پارلمان با انتقاد شدید روبه رو خواهد شد.

«آفی دیختر» رئیس سابق شاباک در تحقیقی که آکادمی «بروکینگز» آمریکا آن را منتشر کرده، نوشته است: تمامی تصمیمات ترور در نهایت باید به امضای نخست‌وزیر (رژیم صهیونیستی) برسد. لذا تصمیم احتمالی شورای وزرای اسرائیل به ریاست ایهود اولمرت در مورد ترور احمدی نژاد و اسماعیل هنیه، باید سرانجام به امضای اولمرت برسد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'تل‌آویو: احمدی‌نژاد و هنیه هدف ترور اسرائیل، شريف نيوز' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016