دوشنبه 4 اردیبهشت 1385

دستور احمدي نژاد براي فراهم کردن شرايط حضور بانوان در ورزشگاه‌‏ها، ايلنا

احمدي‌‏نژاد در نامه‌‏اي به علي‌‏آبادي دستور داد:
مرغوب‌‏ترين مكان‌‏هاي تماشاگران در مسابقات فوتبال ملي و مهم به بانوان اختصاص يابد


تهران- خبرگزاري كار ايران

محمود احمدي‌‏نژاد, رييس‌‏جمهور به رييس سازمان تربيت بدني دستور داد كه با برنامه‌‏ريزي صحيح و مقتضي شئون بانوان, بخشي از مرغوب‌‏ترين مكان‌‏هاي تماشاگران در ورزشگاه‌‏هايي كه مسابقات فوتبال ملي و مهم برگزار مي‌‏شود، به طور ويژه به بانوان و خانواده‌‏ها اختصاص يابد.

به گزارش "ايلنا"، متن كامل نامه رييس‌‏جمهور به رييس سازمان تربيت بدني به اين شرح است: همانگونه كه مطلعيد مسابقات فوتبال جاذبه‌‏هاي فراواني دارد و به خصوص در موارد حساس ملي و برجسته باشگاهي، ميليون‌‏ها نفر به تماشا مي‌‏نشينند و ده‌‏ها هزار نفر از جمله خانواده‌‏هاي فراواني هستند كه علاقمند و مشتاقند به اتفاق و از نزديك در محل ورزشگاه اين مسابقات را مشاهده كنند. برخلاف تصور و تبليغ عده‌‏اي، تجربه نشان داده است كه حضور انبوه خانواده‌‏ها و بانوان در محيط‌‏هاي عمومي، سلامت، اخلاق و عفاف را در آن محيط‌‏ها حاكم كرده است.
جامعه زنان در تمامي صحنه‌‏هاي حماسه‌‏ساز دهه‌‏هاي اخير در خط مقدم قرار داشته‌‏اند و امروز نيز طلايه‌‏دار حضور سازنده و بانشاط همراه با حفظ ارزش‌‏ها، قداست‌‏ها و مسووليت‌‏هاي ويژه زن متعالي در عرصه‌‏هاي گوناگون هستند. از اين رو ضرورت دارد با همكاري وزارت كشور و با برنامه‌‏ريزي صحيح و مقتضي شئون بانوان محترم، بخشي از مرغوب‌‏ترين مكان‌‏هاي تماشاگران در مسابقات فوتبال ملي و مهم به طور ويژه به بانوان و خانواده‌‏ها اختصاص يابد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

مطمئن هستم بانوان عزيز ما كه پاسدار عفاف و كرامت زنان هستند و در تمام مراحل يار و ياور انقلاب اسلامي بوده‌‏اند، امروز نيز پرچم‌‏دارايجاد محيط سالم و امن اجتماعي خواهند بود.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دستور احمدي نژاد براي فراهم کردن شرايط حضور بانوان در ورزشگاه‌‏ها، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016