دوشنبه 11 اردیبهشت 1385

پاسخ "الهام" به برخي اظهار نگراني‌ها درباره حضور زنان در ورزشگاه ها، ايرنا

تهران، خبرگزاري جمهوري اسلامي ‪۸۵/۰۲/۱۱‬

غلامحسين الهام سخنگوي دولت درباره برخي اظهار نگراني‌ها در خصوص دستور رييس جمهوري در زمينه بررسي امكان حضور زنان در ورزشگاهها، گفت:
دولت اطمينان مي‌دهد هيچ اقدامي خلاف موازين اسلامي صورت نمي‌گيرد و جايي براي نگراني نيست.

وي روز دوشنبه در نشست هفتگي خود با خبرنگاران، اين مطلب را در پاسخ خبرنگاري مطرح كرد كه پرسيد:" برخي رسانه‌ها علاقه دارند، رييس جمهور اصولگرا را در مقابل مراجع قرار دهند، پاسخ شما به اين رسانه‌ها چيست؟" الهام در ادامه پاسخ به اين پرسش اظهار داشت: " آنهايي كه در اين مسير حركت مي‌كنند، كه خداي ناكرده چنين تفكيك و جدايي را بوجود بياورند چه برسد به اينكه تقابل ايجاد كنند، كاملا به بيراهه مي‌روند و آب در هاون مي‌كوبند."
وي گفت: " دولت نهم، دولتي اسلامي، متدين و پايبند به احكام اسلامي است و معتقد است كه پيشرفت و تعالي كشور ، جز در سايه اجراي احكام شريعت مقدس اسلام قابل تحقق نيست."
" دولت در همه زمينه‌ها جديت دارد و مراقبت مي‌كند كه هيچ اقدامي خلاف موازين شرع در عرصه تصميم‌گيري و اجرا صورت نگيرد."
سخنگوي دولت گفت: ما هميشه تذكرات و ارشادات علماي شريف و فقهاي معزز را فرصتي براي دولت مي‌دانيم و آن را از " نعم الهي " برمي‌شماريم.

وي افزود : دغدغه علما، دغدغه‌هاي دين و احكام اسلامي است و دولت از همه كساني كه به اين موضوع توجه دارند و دولت را مورد التفات قرار مي‌دهند، استقبال مي‌كند و ارشادات را نعمت مي‌داند.

سخنگوي دولت تاكيد كرد كه دولت اطمينان مي‌دهد هيچ اقدامي خلاف موازين اسلامي صورت نمي‌گيرد. دولت متدين است و به جد پايبند به احكام ديني است .

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

الهام در عين حال با اشاره به اينكه در اطلاعيه برخي مراجع عظام به فعاليت‌هاي ارزنده دولت اشاره شده است ، گفت : اين مراجع عظام در اطلاعيه هاي خود، دولت را از جهت اقدامات سازنده و مثبتي كه در جهت عدالت اجتماعي و خدمت به مردم انجام داده، مورد حمايت و تاييد قرار دادند كه در كنار آن، تذكرات براي دولت ارزشمند است .

وي خاطر نشان كرد كه همه مسائل مورد توجه و تذكر آقايان ، در دولت مراعات مي‌شود و دولت مقيد است و جايي براي نگراني نيست .

الهام در پاسخ به اين سئوال كه برخي رسانه‌ها مطرح كرده‌اند، رييس جمهوري ، دستور اخير خويش مبني بر حضور زنان در ورزشگاهها را لغو كرده است، اظهار داشت : پاسخ من ، همان پاسخ به سئوال قبل است .

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'پاسخ "الهام" به برخي اظهار نگراني‌ها درباره حضور زنان در ورزشگاه ها، ايرنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016