چهارشنبه 13 اردیبهشت 1385

آيت‌‏الله خزعلي: دولت بايد از حوزه علميه استفاده كند، بايد دست نيروي انتظامي در برخورد با بدحجابي باز باشد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دبيركل بنياد بين‌‏المللي غدير درباره برخورد با پديده‌‏هاي اجتماعي و بدحجابي، گفت: ما برنامه فرمانده نيروي انتظامي را قبول داريم و بايد دست اين نيرو براي برخورد با بدحجابي باز باشد، در اين صورت شاهد خواهيم بود كه حتي يك موي سر زن نمايان نباشد.

ابوالقاسم خزعلي در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، تصريح كرد: برخورد قهرآميز صحيح نيست اما گاهي جريمه كردن لازم است زيرا پيامبر(ص) كه مظهر عطوفت بود، حد و تعزير را اجرا كرد و كساني كه نمي‌‏خواهند بشنوند و گوش دهند را بايد وادار كرد اما رفتار تند صحيح نيست.
وي درباره فعاليت وهابيون و برخي فرقه‌‏ها در استان‌‏هاي جنوبي كشور گفت: برخي از افراد كه بالاخص از كشورهاي حاشيه خليج فارس وارد كشور به خصوص استان خوزستان مي‌‏شوند، برخي شبهات را وارد كرده‌‏اند و برخي از اساتيد حوزه علميه براي پاسخگويي به اين شبهات به اين استان سفر كرده‌‏اند.
وي ادامه داد: نيروهايي براي ايجاد فاصله بين شيعه و سني با حمايت آمريكا در استان‌‏هاي جنوبي فعاليت مي‌‏كنند و اين گونه شبهات با حمايت آمريكا صورت مي‌‏گيرد كه بين شيعه و سني اختلاف بيندازد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

دبير كل بنياد بين‌‏المللي غدير وظيفه دولت را در مقطع كنوني بسيار مهم ارزيابي كرد و گفت: دولت بايد از حوزه علميه استفاده كند اما خود حوزه دارد قيام مي‌‏كند و دولت بايد از افراد پخته و دلسوز براي رفع اين مشكل به مناطق جنوبي ارسال كند كه در اين باره تاكنون موفق هم بوده‌‏ايم.

Copyright: gooya.com 2016