چهارشنبه 20 اردیبهشت 1385

كلمه حق از دهان باطل، نگاهي به نامه احمدي نژاد به بوش، سعيد سلطانپور

مقدمه:
اجمدي نژاد نامه اي به بوش نوشت كه مطالب ان دقيقا حق است ولي وقتي كه به پديده احمدي مي نگريم كه خودش با شويه غير دموكراتيك به اين سمت رسيده است بطوريكه دو نفر ار رقيبان يعني هاشمي و كروبي هر دو به تقلبات وسيع اعتراض كردند ديگر اين حقايق در مورد آمريكا اثري ندارد . بنابر اين حضور خود وي يك بحران مشروعيت دارد هر چند د رنوشته سعي ميكند با اشاره به كودتاي 32 بدون ذكر دكتر مصدق بوش را محكوم كند د رحاليكه ضديت جكومت با دكتر مصدق بر كسي پوشيده نيست. از سوي ديگر اگر جريان احمدي نژاد بدنبال بحران نيست چرا قبل از اينكه وي خواستار محو اسرائيل از صحنه سياسي دنيا بشود اين نامه را براي بوش ننوشت. آ يا براستي انان در همسوئي با نو محافظه كراران آمريگا نيستنند كه هر لحظه ميخواهند ابتكار عمل را براي حمله نظامي بدست بگيرند.
باهم گوشه هائي از نامه احمدي نژادرا را مرور ميكنيم

اگر ميلياردها دلاري كه خرج امنيت، نبر‌د‌هاي نظامي و انتقالات نيرو‌ها شده است خرج “
سرمايه‌گذاري و ياري كشور‌هاي فقير، ارتقاي سلامت، مبارزه با امراض گوناگون، تحصيل و بهبود وضعيت ذهني و جسمي، ياري رساني به قربانيان بلاياي طبيعي، ايجاد فرصت‌هاي شغلي و توليدي، پروژه‌هاي توسعه‌اي و فقرزدايي، استقرار صلح، ميانجيگري در بين كشور‌هاي در حال مناقشه و خاموش كردن شعله‌هاي مناقشات نژادي، قومي و ساير مناقشات مي‌شد جهان مي‌توانست همان گونه كه امروز هست، باشد
“ قسمتي از نامه احمدي نژاد “

آيا فكر نمي كنيد صرفنظر از اينكه دانش هسته اي به عنوان يك دانش حق مسلم همه كشورها منجمله ايران هست ولي هزينه كردن صدها ميليارد تومان از محل منابع ملت ايران در مورد اين پروژه عظيم كه مدت 20 سال مخفي بوده است يعني در رده بودجه محرمانه كشور قرار داشته است كه بالطبع بطور كلي در مجلس تصويب شده است و يا به مجلس گزار نشده است و د رهر دو صورت از سيستم حسابرسي خارج بوده است يك اشتباه استراتژيك بود ؟
آيا بهتر نبود كه سرمايه گذاري اين بودجه عظيم در صنايع مادر براي ايجاد كار براي مردم ايران منجمله جوانان ايران ميشد . زيرا باعث مي شد كه جوانان آينده داشته باشند و د ر طولاني مدت هم ميشد به همين دستاورد رسيد . جوانان شاغل بهترين پدافند هر رژيم مردمي هستند . آنها كشور را در قبال تهاجمات احتمالي خارجي ها بيمه مي كر دند.


آيا با توجه به سو استفاده ها از منابع ملت كه در حوزه حسابرسي دولتي هم قرار دارد يك پديده عادي است پس چگونه مي توان پذيرفت كه ميلوينها دلار در اين پروژه سو استفاده نشده است ؟ من به عنوان مسلمان به شما تهمت نمي زنم تنها چند مورد از سو مديريت ها در طي دو هفته بهمن 84 را برايتان مي آورم تا بگويم سيتسم ادراي اقتصادي كشور فاسد است و در 27سال گذشته تمامي معتقدان جمهوري اسلامي مدون و پايه گذار آن بوده اند و سيستمي كه تمامي گردانندگان ان در حال حاضرنيز د ربالاترين سمتهاي كشور هستند يعني خامنه اي ، رفسنجاني ،‌ مشكيني ،‌ عسگراولادي ، جنتي پور محمد ي ، ‌واعظ طبسي و ‌محسن رضائي، اژه اي و مصباح يزدي . و مرد م عادي هيچ نقش در تدوين سياستهاي خر د نداشته اند چه برسد به سياستهاي كلان .
از مردم به صورت ابزاري در موقع جنگ و شهيد دادن ،‌ آوردن انان در تظاهرات خياباني بر عليه دگرانديشان و نيز آمريكا و نيز پاي صندوقهاي راي تا انتخابات بعدي .


اختلاس سياستمدار و آزادي توسط آقا زاده
خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: دبير حزب كارگزاران كرمانشاه كه به اتهام اختلاس 30 ميلياردي بازداشت شده بود، پس از ناتواني از پرداخت قرار وثيقه پانصد ميليون توماني، با حضور يك آقازاده سرشناس در اين استان، آزاد شد.
12بهمن 84 كد خبر 34394


فشار بر گمرك ايران براي خروج از منطقه آزاد اروند، افزايش يافته است.
يك منبع آگاه در اين‌باره به خبرنگار «بازتاب» گفت: برخي اشخاص و گروه‌ها كه تمايل دارند ماجراي «فرودگاه پيام 2» در منطقه آزاد اروند تكرار شود، با لابي‌هاي گسترده با تعدادي از مقامات و نمايندگان مجلس، در صددند به بهانه اين‌كه اروند، يك منطقه آزاد اقتصادي است، گمرك را از معادلات ورود و خروج كالا در اين منطقه حذف كنند و زمينه را براي سوءاستفاده‌هاي كلان مالي در اين منطقه بسيار مهم اقتصادي مهيا سازند 10 بهمن 84 كد خبر 37294 .

گزارش خبرنگار «بازتاب»، يكي از شعب بانك تجارت تهران در مدت پانزده ماه، با ارائه مبلغ 210 ميليارد ريال در قالب اعطاي 49 فقره تسهيلات بانكي به يكي از مشتريان بدهكار خود، خلاف‌هاي متعددي انجام داده است و با اين حساب، هم تباني مي‌كنند، هم بدون ضابطه وام مي‌دهند، هم وام‌گيرنده را بدهكارتر مي‌كنند، هم خود را بانك موفقي در گردش پولي و ارائه تسهيلات نشان مي‌دهند و سرانجام آن‌كه با سود به دست آمده از پرداخت اين‌گونه تسهيلات، حقوق كاركنان و سود مشتريان سرمايه‌گذار خود را مي‌پردازند، 10 بهمن 84

پيگيري‌هاي خبرنگار «بازتاب» نيز حاكي از آن است كه در سال پاياني فعاليت دولت خاتمي، يكي از وزراي كابينه، اقدام به خريد سه دستگاه خودرو «بي.ام.و» سيصد ميليون توماني مي‌كند.

اين خودروهاي ضدگلوله، قابليت‌هاي ويژه‌اي داشته كه از جمله آنها، شيشه‌هاي كلفت چندجداره، درهاي 160 كيلوگرمي و GPSهايي با قابليت كنترل ماهواره‌اي بوده و همچنين توان پاشيدن روغن و ميخ در صحنه خطر را داشته است. 1 بهمن 84 كد خبر33835

صورت اتخاذ تصميم‌هاي نسنجيده و تبليغاتي در بودجه، ممكن است پروژه‌هاي كليدي كشور به سرنوشت عبرت‌آموز پروژه‌هايي چون منوريل دچار شوند. تصميم‌گيرندگان بر اساس يك فضاي احساسي و غيركارشناسي، بر اجراي اين پروژه پافشاري كردند. اما با گذشت بيش از 24 ماه، حتي اين پروژه به 5 درصد پيشرفت فيزيكي نرسيده است به رغم هزينه كردن بيست ميليارد تومان از اموال بيت‌المال و تخريب يكي از ترمينال‌هاي شركت واحد در غرب تهران، هيچ‌گونه نتيجه‌اي از اين پروژه به دست نيامده است.
۲۱ بهمن ۱۳۸۴ كد خبر : ۳۴۶۹۱

قاچاق نيم‌ميليون ليتر سوخت با اقدام ويژه! يك مسئول قضائي


با در جريان قرار گرفتن نيروهاي امنيتي و فشار بر دادستان، حكم به توقيف كالا داده مي‌شود و اين در حالي بود كه كالا روي كشتي آيلند به سمت فجيره امارات متحده عربي در حركت بود.

۷ اسفند ۱۳۸۴ - بعد از ظهر ۱۸:۵۵ كد خبر : ۳۵۶۱۵
رشوه خواري
گزارش خبرنگار «بازتاب»، يك مدير كه در گذشته از كاركنان معمولي دادسراي ويژه روحانيت بوده است، با حمايت‌هاي يكي از نمايندگان مجلس ششم، به رياست يكي از دستگاه‌هاي نظارتي خوزستان منصوب شده و پس از آن از خجالت نماينده مذكور درآمده و در اين مسئوليت، خدمات گسترده‌اي! را براي توفيق فرزندان اين نماينده در مناقصه‌هاي مهم ارائه داده استمدير مذكور، تنها در يك فقره، اقدام به دريافت يكصد ميليون از يك شركت عمده صنعتي استان به همراه هشت خودرو كرده كه تعدادي از اين خودروهاي اهدايي! را به ديگران بخشيده است. وي همچنين با برقراری روابط ويژه با شماري از مقامات قضائي، اقدام به آزادسازي متهماني كرده كه پرونده‌هايي مثل حمل مواد مخدر، قاچاق كالا و... داشته‌اند.
۲ اسفند كد خبر : ۳۵۳۴۱۳۸۴

حلقه مفقوده مبارزه با مفاسد اقتصادي كجاست؟


بنا بر اطلاعات رسيده، بيشتر پرونده‌هاي مفاسد اقتصادي كه در سطوح پايين و مياني دستگاه‌‌هاي كنترلي، اطلاعاتي و قضائي، دچار انحراف نشده و به سطوح بالا مي‌رسند، در اين سطوح از سير قانوني و طبيعي خود، خارج و دچار اعمال نفوذ مي‌شوند. اين پديده، نشان‌دهنده وجود آلودگي‌هايي در بخشي از مسئولان و نيز در سطح گسترده در روابط حاكم بر سطوح عاليه دستگاه‌هاي نظارتي، امنيتي و قضائي است.

۲۱ اسفند ۱۳۸۴ - بعد از ظهر ۱۴:۴۳ كد خبر : ۳۶۲۴۱

موارد بالا تنها مشت نمونه خروار يك سيستم فاسد ادار ي و اقتصادي حاكم است كه انهم توسط سايت بازتاب وابسته به محسن رضائي افشا شده است . سايت بازتاب بيشتر براي امتياز گيري از رقيبان و يا از بد ر بردن انها و يا ايجاد خطوط انحرافي براي بازي گرفتن اپوزيسيون عمل ميكند تا آگاهي رساني براي مردم. زيراگزارشات انها بدون نام هست و در نهايت درحد اشاره به يك آقا زاده بدون نام متوقف ميشود.

با استناد به وجود سيستماتيك فساد و روش خواري ،‌ سو استفاده از پروژه مخفي اتمي با شواهد فوق جاي ترديدي نيست . اگر راست ميگوئيد صورت هزينه ها را براي اطلاع مردم ايران اعلام كند زيرا سازمان ملل و ماموران سيا تمامي اطلاعات محرمانه سايت هاي اتمي را بر اثر بازرسي بدست آورده اند و گزارشات خريدها را هم دارند تنها ن ميان همچنان مردم ايران غريبه هستند.

مطبوعات داخلي از پرداختن به مسئله اتمي ممنوع شده اند در حاليكه مقامات تيم مذاكره كننده در پاسخ به حبر نگاران خارجي ساعتها را جلوي ميكروفن بسر ميبرند.
نماينده حقوقي سايت «بازتاب» در گفت‌وگويي اعلام كرد: برخورد دوگانه قضائي در موضوع امنيت ملي و سختگيري و برخورد شديد با برخي رسانه‌ها و بي‌تفاوتي نسبت به تخلفات برخي از رسانه‌هاي نورچشمي، باعث شگفتي افكار عمومي شده است.

نماينده حقوقي سايت «بازتاب» افزود: در شرايطي كه اطلاعات محرمانه كشور در مهم‌ترين موضوع نظام؛ يعني «پرونده هسته‌اي»، آن هم به صورت تحريف‌شده و ناقص توسط نشريه در اختيار برخي عناصر نورچشمي لو رفته و موجب سوءاستفاده بيگانگان، نظير رسانه سازمان «سيا»، مي‌شود و دستگاه قضائي، كوچك‌ترين واكنشي نشان نمي‌دهد، اما نسبت به كوچك‌ترين تخلفات و ابهام در عملكرد ساير رسانه‌ها، شديدا واكنش نشان داده مي‌شود.

وي ادامه داد: اگر قانون وضع مي‌شود، براي همه است، نه آن‌كه تنها به بهانه قانون با برخي تسويه‌حساب شود و جاي سؤال وجود دارد كه چرا دستگاه قضائي پس از گذشت دو ماه از بروز اين تخلف صريح و آشكار توسط ارگان مجمع تشخيص مصلحت، نسبت به آن بي‌تفاوت است؟
۳ اسفند ۱۳۸۴ كد خبر : ۳۵۴۱۱


حقوق بشر و آدم ربائي

زندانياني در خليج گوانتانامو وجود دارند كه محاكمه نشده‌اند، حقوق قانوني‌شان سلب شده، خانواده‌هايشان نمي‌توانند آنها را ببيند و آشكارا در سرزميني غريب خارج از كشور خودشان نگهداري مي‌شوند. هيچ نظارت بين‌المللي بر وضعيت و سرنوشت آنها وجود ندارد. كسي نمي‌داند كه آيا آنها زنداني، زنداني جنگي، متهم يا جاني هستند.
بازرسان اروپايي وجود زندان‌هاي مخفي را در اروپا تاييد كرده‌اند. من نمي‌توانم آدم‌ربايي شخصي و بردن آن مرد يا زن به زندان‌هاي مخفي را با اصول هيچ سيستم حقوقي ارتباط دهم. “نامه احمدي نژاد “
آموزه‌هاي عيسي مسيح (ع)، حقوق بشر و ارزش‌هاي ليبرال مرتبط است؟ “ از همان نامه “

سازمان امنيت موازي
خبرنگار «بازتاب» گزارش داد: به تازگي جلسه‌اي در منزل يكي از مسئولان سابق امنيتي كه رهبري يك حزب سياسي را نيز بر عهده دارد، برگزار شده است.

در اين جلسه كه عمدتا اعضاي حزب مذكور حضور داشته‌اند، اظهارات تندي عليه مسئولان فعلي پرونده هسته‌اي، بيان شده است.
حضور برخي از آقازاده‌هاي مشهور و همچنين چهره‌هاي متنفذ اقتصادي، بر اهميت جلسه مذكور افزوده است.

پس از اين جلسه، برخي از اعضا اقدام به انجام مصاحبه‌هاي شديداللحني درباره پرونده هسته‌اي كرده‌اند.
برخي اخبار ديگر نيز از تحركات گسترده اطرافيان مقام مذكور حكايت دارد.
اين افراد، مدعي تشكيل تيم موازي ديپلماتيك تحت اشراف اين مقام سابق امنيتي شده‌اند.
سوم اسفند 84 كد خبر كد خبر : ۳۵۴۰۸
خاتمي و قتل هاي زنجيره اي
خاتمي از فرصت‌هايي گفت كه از دست رفته است، مثل اين‌كه شش ماه پس از جنگ عراق، آمريكايي‌ها كه از قضيه عراق گير كرده بودند، از ما مي‌خواستند براي حل مشكلشان به آنان كمك كنيم و پاول، وزير دفاع آمريكا رسما در مصاحبه‌‌اي گفت: راه‌حل عراق، مذاكره مستقيم با ايران است. دوستي به خاتمي گفت: خاطراتتان را بدهيد تا منتشر كنم و او گفت: خاطرات من تا بيست سال ديگر قابل نشر نيست! و بعد گفت: حداقل بيست سال! و اشاره‌اي به ناگفته‌هاي قتل‌هاي زنجيره‌اي كرد
يك بعد از ظهر با رئيس جمهور سابق - غلامعلي خاتمي - 19 ارديبهشت 85
آقاي احمدي نژاد

ما ازنسلي هستيم كه صدها تن از دوستان مان د رخيابان توسط گشتهاي كميته و سپاه و دادستاني ربوده شدند و بعدا به خانواده ها ي انها خبر اعدام و به بعضي ها هم محل قبرشان راد رگورستان خاوران ( لعنت آباد به گفته شما) و بهشت زهرا در يك تكه كاغذ به مادران و پدران دادند. حداقل 3800 نفر د زندان در سال 67 با فتوابه قتل ميرسند در حاليكه علي (‌ع)‌در مورد خوارج مي فرمايد كسي حق ندارد انان را بعد از جنگ نهروان تعقيب كند و زخمي هاي انان را بكشد .
تمامي قتلهاي زنجيره اي ربوده و شكنجه و كشته شدند و از همه در اورتر اينكه وكلاي قرباينان قتلهيا زنجيرهاي در زندان هستند و قاتلان آزاد .

انها همه فارسي صحبت ميكردند و مانند شما تيپ حزب اللهي داشتند و بنابر اين نمي تواند با اين آدرسي كه شما به بوش در مورد زندانهاي سيا د راروپا داده ايد ، همخواني داشته باشد.

بسياري از اهل مطبوعات همچنان ربوده شده و در زندانهاي مخفي نگهداري ميشوند.

هنوز به گفته مسولين رسمي جمهور ي اسلامي بعضي از بازداشتگاهها در كنترل اداره زندانهانيستند .


چرا زنان بايد درجه دوم باشند . آيا در زمان رسول خدا ( ص) زنان در مساجد مانند مردان بدون پرده در ميان مسجد شركت نداشتند . پس چگونه است كه د رجمهور ي اسلامي حق رفتن به استاديوم برا ي زنان به يك معضل اجتماعي تبديل ميشود.؟
اگر ليبراليسم از زنان استفاده ابزاري ميكند انها كه ادعاي بردن زنان به بهشت را ندارند.
اگر فقر و فحشا و بي بند و باري جنسي در آمريكا باشد اولا نميشود با استناد به اشتباه ،‌كار ي را توجيه كرد و در ثاني آنها كه ادعاي مسلماني نكرده اند. شما معتقديد كه بهترين كشور روي زمين را براي مردم درست كرده ايد. رفسنجاني ميگويد ما ازادترين كشو ردنيا هستيم . در حاليكه منتقد وي اكبر گنجي كه به تازگي مدت 6 سال زنداني خود را بدليل فاش كردن نقش رفسنجاني (‌عاليجناب خاكستري ) در قتلهاي زنچيره اي گذراند و موقتا آزاد شد ه است نقض ادعاي رفسنجاني هست.
ا


صلح
همه‌ي پيامبران،‌ از صلح و آسايش براي انسانها، ‌بر اساس توحيد، عدالت و احترام به مقام انساني سخن گفته اند “از نامه احمدي نژاد “
اينكه جو رج بوش جنگ طلب است جاي هيچ شكي نيست ولي جمهور ي اسلامي با صلح رابطه اي ندارد به چند نمونه زير توجه كنيد كه فرماندهان سپاه سالها بعد از پايان جنگ به زبان خودشان مي گويند كه عمليات ها يهيچ موفقتي نداشته اند .ش د رحاليكه در ان دوران در زمان علي لاريجاني تبليغات راديو و تلويزيون مكبني بر پيروزي را كمتر كسي فراموش كرده است. اصرار بر ادامه جنگ به د رخواست هر كسي بوده است

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اولا ادامه جنگ د رراستاي اهداف آمريكا و اسرائيل بود و توان مردم ايران و عراق را كم كرد و راه حضور نظامي آمركيا در منطقه را باز كرد.
دوما : هرگز هيچ كدام از دست اندركاران به مردم نگفتند كه براستي چه عاملي باعث پديرش قطعنامه شد ؟
سوما : مسوليت كشته شده هاي جنگ و معلولين و تاثرات رواني و اجتماعي ادامه جنگ بر عهده جمهوري اسلامي است كه احمدي نژاد هم يكي از فرماندهان نظامي آن بو ده است.
چهارم چرا نتيجه تحقيقات سقوط هوپييماهاي نظامي و كشته شدن فرماندهاني نظير فكوري فرمانده نيروهي هوائي و تيمسار ظهير نژاد رئيس ستاد مشترك ارتش كه اتفاقا از هواداران خط بني صدر رئيس جمهور وقت بودند و ادامه اين سقوطها تا سقوط هواپيماي اخير فرماندهان سپاه كه همگي از فرماندهان
سپا ه د رجنگ بودند را منتشر نمي كنند.


والفجر مقدماتي سال 61
همزماني عمليات والفجر مقدماتي با سالروز پيروزي انقلاب اسلامي و همچنين برگزاري اجلاس سران كشورهاي غير متعهد (كه قرار بود در بغداد برگزار شود، ولي به دليل فشار جمهوري اسلامي ايران مكان برگزاري اجلاس به هند تغيير يافت) و عدم موفقيت كامل عمليات بهانه‌اي به دست رسانه‌هاي گروهي مخالفين انقلاب اسلامي داد تا در محورهاي تبليغاتي و تحليل‌هاي خود با زير سوال بردن اصل جنگ تا حد امكان به تقويت مواضع رژيم بعثي اقدام نمايند.
منبع: مركز مطالعات و تحقيقات جنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامي

عمليات والفجر هشت - 20 بهمن 64
اين بود كه هيچ يك از عمليات‌هاي انجام شده پس از فتح خرمشهر داراي نتايجي نبود كه كه قادر باشد برتري تعيين كننده‌اي را نصيب ايران كند. از اين رو، لازم بود حركت
جديدي در صحنه جنگ انجام شود كه با آنچه از اول
جنگ تا آن زمان به وقوع پيوسته بود،
فرماندهان نظامي عراق نيزاز پيش‌بيني آن ناتوان باشند؛ اين حركت، عبور از رودخانه عريضي همچون اروند و تسخير منطقه مهم شبه جزيره فاو بود.» (برگرفته از كتاب عمليات والفجر 8 ، تدوين مركز مطالعات و تحقيقات جنگ سپاه پاسداران انقلاب اسلامي)
محمد كوثري رييس اداره امنيت معاونت اطلاعات و عمليات ستاد كل نيروهاي مسلح

رفسنجاني -رضائي و ارتش همديگر را به ادامه جنگ متهم مي كنند
رفسنجاني در گفت‌وگويي كه «همشهري» آن را منتشر كرد، دلايل ادامه جنگ پس از فتح خرمشهر را از ديدگاه خود توضيح داد. هاشمي در ابتدا تأكيد كرد كه فرماندهي كل قوا و هدايت جامعه به عهده آيت‌الله خميني بوده است. سپس گفت: «امام هم بر اساس مسائلي كه در ذهن مباركشان بود، فكر مي‌كردند حال كه صدام حسين تجاوز را آغاز كرده است، هم بايد دفع تجاوز كرد و هم براي ملت عراق آزادي آورد... امام فكر كردند مي‌توانيم با استفاده از اين فرصت مشكل مردم عراق را حل و كاري كنيم كه ديگر صدام نباشد.»
محسن رضايي درباره اين بخش از سخنان هاشمي رفسنجاني مي‌گويد:«با توجه به شناخت دقيقي كه من از نزديك با حضرت امام دارم و به ويژه اطلاعاتي كه پيش از جنگ، آغاز جنگ و پايان جنگ دارم، چنين ادعايي غيردقيق است و شايد بتوان گفت منصفانه نيست. امام از نظر برخورد با دولتمردان دنيا، صدام را در انتهاي ليست خود مي‌دانستند... و هيچ وقت امام، صدام را در اندازه‌اي نمي‌دانست كه به خاطر انتقام و تنبيه او كاري كند كه منجر به جنگ شود.»
8 نوامبر 2003
رضائي مي افزايد «بر اساس استراتژي سياسي، آقاي هاشمي مي‌گفت، برويد فاو را بگيريد تا جنگ را تمام كنيم. در كربلاي 5 هم گفتند برويد شلمچه را بگيريد و به بصره نزديك شويد، ما جنگ را تمام مي‌كنيم.يعني ما هميشه عمليات مي‌كرديم براي پايان دادن به جنگ و جنگ عملاً در 5 سال آخر روزمره شده بود.»
8 نوامبر 2003
در جوابيه ارتش همچنين دلايلي كه محسن رضايي براي پذيرش قطعنامه 598 ذكر كرد،‌داراي تناقض دانسته و توضيح داده شده:« در بيان دلايل پذيرش قطعنامه 598 در جايي به تغيير مديريت عمليات و پيروزي‌هاي فاو، كربلاي 5 و حلبچه ارتباط داده شده و در جايي ديگر مشكلات اقتصادي و عدم تأمين امكانات مورد نياز سپاه(يا جنگ) علت آن بيان شده است. مهم‌تر از آن، در مورد نظر حضرت امام (ره) در خصوص ادامه جنگ با اين عبارت كه «استراتژي نظامي (كه شعار آن سقوط صدام و جنگ تا رفع فتنه از عالم بود) خواسته امام و رزمندگان بود»، در حالي كه پيش از آن ضمن اشاره به مخالفت مرحوم حاج احمد آقا به ترديد حضرت امام نيز اشاره شده است كه فرموده‌اند: «چرا بايد از مرز عبور كنيم.»
بيانيه ارتش در جوابيه محسن رضائي نوامبر2003
آقايان رييس جمهور،
چه شما خوشتان بيايد يا نه، دنيا در حال حركت به سوي ايمان به قادر متعال و عدالت است و خواست خداوند و اراده مردم بر همه چيز غلبه پيدا خواهد كرد.

19 ارديبهشت 85 برابر يا 9 مه ‏2006

www.kanoun-ebayan.blogspot.com

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'كلمه حق از دهان باطل، نگاهي به نامه احمدي نژاد به بوش، سعيد سلطانپور' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016