چهارشنبه 3 خرداد 1385

دادگاه الهام افروتن و محسن درستكار براي بار دوم تجديد شد، ايلنا

تهران- خبرگزاري كار ايران

دومين جلسه رسيدگي به اتهامات الهام افروتن و محسن درستكار، دو عضو هيات تحريريه هفته‌‏نامه لغو امتيازشده تمدن هرمزگان كه قرار بود صبح امروز در شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران برگزار شود، به علت عدم حضور قاضي دادگاه براي دومين بار تجديد شد.
نعمت احمدي، وكيل مدافع محسن درستكار در گفت‌‏وگو با خبرنگار "ايلنا"، با اعلام اين مطلب گفت: پيش از اين نيز جلسه دادگاه به علت عدم حضور نماينده مدعي‌‏العموم تجديد شده بود.
به گفته وي وقت بعدي دادگاه از سوي شعبه 26 دادگاه انقلاب تهران اعلام خواهد شد.

تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 

اتهامات الهام افروتن و محسن درستكار در اين پرونده، اقدام عليه امنيت ملي و توهين به بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران و مسوولان نظام عنوان شده است.
پيش از اين نيز شعبه 76 دادگاه كيفري استان تهران به اتهامات علي ديرباز، مدير مسوول هفته‌‏نامه تمدن هرمزگان داير بر اهانت به مقام بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران، توهين به مقام رهبري و مسوولين نظام، تبليغ عليه نظام و ترويج مطالبي كه اساس نظام جمهوري اسلامي ايران لطمه وارد مي‌‏كند، رسيدگي و در نهايت وي را به اتهام توهين به مقام بنيانگذار جمهوري اسلامي ايران به تحمل 20 ماه حبس تعزيري و محروميت از فعاليت‌‏هاي مطبوعاتي محكوم و راي بر لغو امتياز هفته‌‏نامه تمدن هرمزگان داد.

دنبالک:

فهرست زير سايت هايي هستند که به 'دادگاه الهام افروتن و محسن درستكار براي بار دوم تجديد شد، ايلنا' لينک داده اند.
Copyright: gooya.com 2016