دوشنبه 23 دی 1387   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

استاندار خراسان: عوامل حادثه تروريستی در تربت‌ جام دستگير شدند، ايسنا

عوامل اقدام تروريستی شام غريبان حسينی در شهرستان تربت‌جام شناسايی و دستگير شدند.

در پی اقدام تروريستی شامگاه عاشورا در شهرستان تربت‌ جام که به شهادت يک نفر و مجروح شدن تعدادی از عزاداران حسينی انجاميد و تلاش برای شناسايی و دستگيری عوامل تروريستی، اطلاعيه‌ای از سوی استاندار خراسان رضوی، حاوی اين خبر، صادر شد.

به گزارش گروه دريافت خبر ايسنا- منطقه خراسان- در اطلاعيه محمدجواد محمدی‌زاده، استاندار خراسان رضوی و رييس شورای تامين استان آمده است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


« بسم الرب الشهداء و الصديقين

الحمدلله در سايه الطاف الهی و عنايت ويژه ائمه اطهار عليهم‌السلام و با تلاش مقدس و شبانه‌روزی سربازان گمنام امام زمان(عج) و همکاری صميمانه و قابل تحسين نيروی محترم انتظامی و مراجع محترم قضايی، عوامل تروريستی شام غريبان حسينی شهرستان تربت‌ جام شناسايی و دستگير شدند.

اينجانب، اين موفقيت را به امت حزب‌الله ، وزارت اطلاعات و ساير عزيزان پرتلاش تبريک می‌گويم، اميدوارم با رسيدگی سريع و قاطع، مجرمان به سزای اعمال ننگين و جنايت‌کارانه خود برسند.

در پايان علو درجات شهدای عزيز به ويژه شهيد گرانقدر، ميلاد لرزان و شفای عاجل مجروحان حادثه را از خدای منان مسئلت دارم.

اطلاعات تکميلی متعاقبا به اطلاع امت اسلامی خواهد رسيد. »

به گزارش ايسنا، در شامگاه عاشـورا، همزمان با شام غريبان امام حسين(ع)، دو تن با پرتاب نارنجک به داخل هيات عزاداران امام جعفر صادق (ع) در تربت جام يک نفر را شهيد و تعدادی از متدينان را مجروح کردند.





















Copyright: gooya.com 2016