دوشنبه 8 تیر 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير اطلاعات: نيروهاي دستگير شده سفارت انگليس در اغتشاشات اخير نقش داشته‌اند، فارس

خبرگزاري فارس: وزير اطلاعات با اشاره به نقش سفارت انگليس در اغتشاشات اخير تهران، از بازداشت تعدادي از نيروهاي محلي آنها خبر داد و گفت: سفارت انگليس در اغتشاشات اخير، نقشي بسيار سنگين داشته است.

به گزارش خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، حجت‌الاسلام غلامحسين محسني اژه‌اي وزير اطلاعات با اشاره به نقش سفارت انگليس در اغتشاشات اخير تهران از بازداشت تعدادي از نيروهاي محلي آنها خبر داد و گفت: تعدادي از افراد پس از تحقيقات اوليه،‌ نگهداري و برخي ديگر نيز آزاد شده‌اند.

محسني اژه‌اي افزود: سفارت انگليس در جريانات و اغتشاشات اخير، هم از طريق رسانه‌ها و هم از طريق نيروهاي محلي خود نقشي بسيار سنگين داشته است.
وي به تحركات نيروهاي محلي انگليس در صحنه اغتشاشات اخير اشاره و تصريح كرد: از جمله كارهايي كه اين سفارتخانه كرده، اين بود كه تحت پوشش نيروهاي محلي‌، افرادي را بين اغتشاش‌گران فرستاد و مطالب مورد نظر خود را هم به آنها و هم به جامعه القا مي‌كرد.

اژه‌اي تصريح كرد: آنها با استفاده از بعضي اغتشاش‌گران هم احيانا اخباري را در اين زمينه جمع‌آوري مي‌كردند كه تعدادي از كساني كه به صورت مشخص در اين اغتشاشات بودند، شناسايي شده و از آنها فيلم و عكس تهيه شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير اطلاعات به دعوت از افراد شناسايي شده در اغتشاشات اخير كه به عنوان كارمند محلي سفارت انگليس مشغول بوده اند، اشاره كرد و اظهار داشت: تعدادي از اين افراد كه فيلم و عكس از آنها در اغتشاشات اخير تهيه شده بود، احضار شدند كه در نهايت، بعد از تحقيقات اوليه برخي از آنها آزاد و برخي هم نگهداري شده‌اند.

وي با بيان اينكه تقريبا مردم صف خود را از اغتشاش‌گران اخير جدا كرده‌اند، افزود: از اين به بعد اگر افرادي بخواهند به خيابان‌ها بيايند، قطعا خود مردم و به طور طبيعي نيز نيروهاي انتظامي با آنها برخورد مي‌كنند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016