جمعه 2 مرداد 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

موسوی تبريزی: هرکس به احمدی نژاد رای داده، بايد مشائی را هم قبول داشته باشد، ايلنا

- نمی‌شود به کسی رای داد، ولی اجازه نداد که معاونش را خود انتخاب کند
- هيچ کس مانند مشائی به احمدی‌نژاد نزديک نيست


ايلنا: دبير مجمع محققين و مدرسين حوزه علميه قم با اشاره به انتصاب اسفنديار رحيم مشائی به عنوان معاون اول رئيس‌جمهور، گفت: هرکس که به احمدی نژاد رای داده، مشائی را هم بايد قبول داشته باشد، زيرا رئيس‌جمهور اجازه دارد معاونينش را خودش انتخاب کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


سيد حسين موسوی تبريزی در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، در پاسخ به سوالی درباره واکنش‌ها به انتصاب مشائی، با بيان اينکه هرکس فرد مورد قبول خودش را به عنوان معاون انتخاب می‌کند، افزود: نمی‌شود به کسی رای داد، ولی اجازه نداد که معاونش را خود انتخاب کند و من فکر می‌کنم، هيچ کس مانند مشائی به احمدی‌نژاد نزديک نيست.
وی با اشاره به واکنش شمار زيادی از اصولگرايان و از جمله نمايندگان مجلس به اين مساله، گفت: احمدی نژاد ۴ سال سابقه کار دارد و شناخته شده است و ما قبل از اين هم ديديم که علی رغم واکنش مراجع تقليد و رهبر انقلاب به اظهارات مشائی، احمدی نژاد وی را جابجا نکرد و لذا اقداماتی چون انتصاب مشائی و عدم برکناری وی علی رغم واکنش‌ها، از آثار رای دادن به احمدی‌نژاد است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016