سه شنبه 13 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

فراخوان برای حضور ۱۰۰۰ تصویر ندا در حرکت های دسته جمعی ۲۲ بهمن در خارج از کشور، اطلاعيه رضا دقتی، عکاس مطرح ايرانی در فيس بوک

به دنبال تجربه موفق کارمفهومی استفاده از تصوير چهره ندا بر صورت تظاهرکنندگان در پاريس و همچنين در نيويورک، که مقابل دفتر سازمان ملل با حضور هزار تصوير ندا برپا شد، رضا دقتی، عکاس و فعال حقوق بشری معروف ساکن فرانسه از ايرانيان سراسر جهان خواست با ادامه اين حرکت مفهومی، نماد تصويری ندا را به ندای آزادی ايران بدل سازند. برای همين، رضا دقتی صفحه‌ای را در "فيس‌بوک" فعال کرده است.

[برای ورود به اين صفحه فيس بوک، اينجا را کليک کنيد]



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دقتی از ايرانيان ساکن خارج از کشور و اعضای فيس بوک چنين درخواست کرده است:
«به اين منظور هر کدام از شما ايرانيان به تنهايی و يا دسته جمعی می توانيد اين اثر هنری را بازتوليد کرده و در تمام حرکت های اعتراضی خود در سراسر جهان مورد استفاده قرار دهيد. به اين منظور از لينک هايی که در بخش لينک همين صفحه وجود دارد تصوير ندا را دريافت نموده، با دريافت فايل راهنمای لينک بعدی، از تصوير ندا يک نقاب يا صورتک ساخته و با نگاه داشتن آن در جلوی .»
صورت، در تظاهرات شرکت کنيد. تصوير دسته جمعی شما و ارسال آن، حضور هزاران ندا را در اين حرکت زنده می کندو پيامی اميد بخش برای ايرانيان است.

ـــــــــــ
زمان اجرای اين طرح: ۲۲ بهمن در تمام حرکت های ايرانيان در سراسر دنيا
و همچنين ۱۵ فوريه در ژنو، مقابل ساختمان سازمان ملل متحد


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016