جمعه 16 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

يدالله خسروشاهی، از فعالان پرسابقه کارگری، درگذشت، اطلاعيه اتحاد بين‌المللی در حمايت از کارگران در ايران

يدالله خسروشاهی از ميان ما رفت

با کمال تاسف رفيق يدالله خسروشاهی امروز پنجشنبه ٤ فوريه ٢٠١٠ از ميان ما رفت. يدالله که در تاريخ ٢ فويه سکته مغزی کرده بود ديروز بعد از ظهر وضعيت جسمانی اش در بيمارستان رو به وخامت گذاشت و متخصصان بعد از آزمايش به اعضای خانواده و دوستانی که در بيمارستان حضور داشتند اطلاع دادند که او برای دومين بار دچار سکته مغزی شده است. رفيق يدالله ساعت ٥ صبح امروز درگذشت.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


يدالله خسروشاهی يکی از فعالين و رهبران شناخته شده و زحمتکش جنبش کارگری ايران بود که بخاطر فعاليتهای کارگری خود سالهای زيادی را در زندانهای رژيم سلطنتی و جمهوری اسلامی گذرانيد. وی از جمله نمايندگان کارگران صنعت نفت ايران و شوراهای کارکنان صنايع نفت بود که بدنبال سرکوب شوراها و تشکلات مستقل کارگران نفت توسط جمهوری اسلامی و سپری کردن سالهای ديگری در زندان مجبور به ترک ايران گرديد اما لحظه ای از تلاش در جهت حمايت از جنبش کارگری ايران دست برنداشت.
رفيق يدالله در طی ده سال گذشته همکار نزديک و بسيار فعال کارزار اتحاد بين المللی در حمايت از کارگران ايران بود و تا آخرين لحظات زندگی خود مشغول فعاليت کارگری و جلب همبستگی کارگری برای طبقه کارگر ايران بود.
ياد عزيز يدالله خسروشاهی گرامی باد! جايش در ميان ما و کليه فعالان جنبش کارگری بشدت خالی خواهد بود!

اتحاد بين المللی در حمايت از کارگران در ايران
چهارم فوريه ٢٠١٠
info@workers-iran.org
www.etehadbinalmelali.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016