یکشنبه 18 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اتحاد برای ايران (آلمان): حضور منوچهر متکی در کنفرانس مونيخ مطابق با خواست مردم ايران نيست

اطلاعيه مطبوعاتی

وزير امور خارجه دولت کودتا ، منوچهر متکی، بطورناگهانی حضور خود را در کنفرانس امنيتی مونيخ اعلام نمود.
حضور منوچهر متکی دراين کنفرانس اگر چه آشکارا موفقيتی برای مسئول کنفرانس به حساب می آيد، اما بسان يک ضربه ای بر جنبش دموکراتيک ايران وارد می شود. رژيمی که دستانش به خون فرزندان ايرانی آغشته است، نبايد در مجامع بين المللی حضور يابد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


درست در اين زمان که منوچهر متکی دراين کنفرانس شرکت می کند، صدها نفر از فرزندان ايران به خاطر آزادی بيان و حضور در تظاهرات مسالمت آميز اخيردر زندانهای مخوف بسر می برند و تعدادی از آنان نيز در انتظار اعدام به دست اهريمنان می باشند.

راستی شرکت کنندگان در کنفرانس امنيتی مونيخ چه انتظاری جز وعده های توخالی از رژيم ايران می توانند داشته باشند؟
سالهاست که جامعه بين المللی معطل زمامدارن ايران شده است. هربار که احتمال تحريم های بيشتر، جدی می شود، وعده هايی از جانب دولت ايران مطرح می شوند که هيچ نتيجه ای را به دنبال ندارند.

کاملا غير قابل درک است که مسئله سلاح هسته ای در مقايسه با مسئله حقوق بشر اين چنان با اهميت ترتلقی می شود. از يونی ۲۰۰۹ تا کنون مردم ايران تقريبا هر روزبا تظاهرات خود در خيابان ها خواستار رعايت حقوق بشر و آزادی انتخابات هستند. پاسخ زمامداران حکومتی به مردم معترض، خشونت، شکنجه و کشتار بوده است.
از تقلب انتخاباتی تا کنون صدها نفر کشته و هزاران نفر زندانی شدند. حقوق بشر برای اطرافيان احمدی نژاد هيچگونه اهميتی ندارد.
با توجه به نقض سيستماتيک حقوق بشردر ايران، اتحاد برای ايران ( آلمان) از برگزارکنندگان اين کنفرانس خواستار است که به جای آنکه تريبونی را در اختيار نمايندگان رژيم کودتا بگذارند، موضع خود را در ارتباط با جنايات حکومتگران ايران به طور قاطع و آشکار اعلام نمايند.
ما از جامعه بين المللی می خواهيم که مسئله حقوق بشر در ايران را نه به عنوان مسئله ای درجه دوم ، بلکه به عنوان مسئله ای با اهميتی يکسان با مسئله هسته ای در نظر داشته و مناسبات خود را با حکومت ايران بر اين پايه بنا نمايند.

اتحاد برای ايران (آلمان)


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016