جمعه 23 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بازداشت حميد مافی و محمد غزنويان، دو روزنامه‌نگار و فعال اجتماعی در قزوين، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته ی گزارشگران حقوق بشر - حميد مافی، روزنامه نگار، وب نگار و فعال اجتماعی روز ۲۰ بهمن ماه در شهر قزوين بازداشت شده است. بنابر گزارش های رسيده حميد مافی در پی احضارهای متعدد تلفنی که از ماه پيش شروع شده بود روز بيست بهمن ماه در شهر قزوين بازداشت شد. از علت بازداشت و محل نگهداری حميد مافی هيچ اطلاعی در دست نيست.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وی پيش از اين و در تاريخ ۲۰ اسفند ۸۷ در خانه اش بازداشت شده بود.

حميد مافی متولد ۲۷ اسفند ۵۷ و تحصيل کرده ی رشته ی مديريت صنعتی است. او فعاليت های مطبوعاتی خود را با نشريات محلی قزوين آغاز کرد و مقالات او در هفته نامه ی حديث قزوين منتشر می شد. وی همزمان با روزنامه های سراسری همچون شرق نيز همکاری داشت. مافی سال گذشته به عنوان دبير سياسی روزنامه فرهنگ آشتی رهسپار تهران شد و پس از چند ماه فعاليت در اين روزنامه، به همراه تيم خود در تاريخ ۲۹ آذر ۸۷ از اين روزنامه خداحافظی کرد و به قزوين بازگشت. مقالات او همچنين در روزنامه های اعتماد، اعتماد ملی، کارگزاران نيز منتشر می شد.

محمد غزنويان، يکی ديگر از روزنامه نگاران و فعالان اجتماعی قزوين نيز از همين تاريخ در پارک ملت اين شهر بازداشت شده است و بر اساس گزارش های منتشر شده به رغم تلاش های خانواده و دوستان او از اتهامات و نيز محل بازداشت وی اطلاع دقيقی در دست نيست.

محمد غزنويان مقالات و يادداشتهای زيادی با موضوعات حقوق بشر، زنان، کودکان و ... در روزنامه‌ها و سايتهای اينترنتی منتشر کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016