پنجشنبه 29 بهمن 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سه سايت مدرسه فمينيستی، سحام نيوز و نوانديش فيلتر شدند، هرانا

در پی موج فيلترينگ سايت های خبری سه سايت مدرسه فمينيستی،سحام نيوز و نوانديش امروز فيلتر شدند.

خبرگزاری هرانا - موج جديدی از فيلترينگ سايت های خبری بعد از ۲۲ بهمن شروع شده است.در همين راستا ده ها سايت خبری و حقوق بشری فيلتر شده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


اين فيلترينگ سايت های خبری و حقوق بشری در حالی صورت ميگيرد که چندی پيش نمايندگان جمهوری اسلامی ايران در نشست شورای حقوق بشر تاکيد کرده بودند که رسانه ها در ايران آزاد بوده و دولت هيچگونه مانعی برای دسترسی به اينترنت ايجاد نمی کند.

در همين راستا وب سايتهای مدرسه فمينيستی، سايت نوانديش، سحام نيوز،خبرگزاری هرانا و... از سوی کميته فيلترينگ برا ی کاربران ايران مسدود شدند.

اما محدود کردن کاربران فقط به فيلترينگ سايت ها ختم نميشود.گروهی که خود را ارتش سايبری ايران معرفی کرده و کفته ميشود که به دولت ايران تعلق دارد با هک نمودن تعدادی از سايت های خبری آنها را ازدسترس کاربران خارج ميکنند.اين گروه به چندين وب سايت آمريکايی و چينی و همچنين وب‌گاه‌های حامی جنبش سبز و مخالف دولت جمهوری اسلامی ايران از جمله خبرنامه اميرکبير،راديو زمانه و جنبش راه سبز(جرس)، حمله کرده است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016