دوشنبه 10 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حضور دادستان تهران در اوين و وعده آزادی به زندانيان، هرانا

دادستان تهران امروز به زندان اوين مراجعه نموده و با زندانيان سياسی محبوس در بند ۳۵۰ گفتگو کرد.

خبرگزاری هرانا - جعفری دولت آبادی، دادستان تهران امروز از تعدادی از بندهای عمومی زندان اوين، از جمله بند ۲۴۰ آن ديدن کرد و به بسياری از زندانيان وعده آزادی تا پيش از سال جديد را داد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش هرانا، صبح امروز عباس جعفری دولت آبادی، دادستان تهران با حضور در زندان اوين به بازديد از بندهايی از اين زندان پرداخت، وی در اين ديدار تنها با دو تن از زندانيان سياسی محبوس در بند ۳۵۰ به نامهای "حامد روحی نژاد" و "کاوه سنجابی" حاضر به گفتگو در خصوص بيماری و مشکلات آنان شد.

زندانيان مورد اشاره از مشکلات بهداشتی، محدوديتهای تماس با خانواده، وضعيت بد تغذيه، بيماری خود و حجم بالای زندانيان در بند امنيتی اين زندان با جعفری دولت آبادی صحبت کردند.

دادستان تهران همچنين با حضور در بند ۲۴۰ اين زندان، بدون ملاقات با زندانيان به صورت کلی از اين بند نيز بازديد کرد اما طبق گزارش واصله، از ساير بندهای امنيتی که تحت نظر سازمان زندانها نيست بازديدی نداشت.

جعفری دولت آبادی در ملاقات با زندانيان از احتمال اعطای عفو به ۳۵۰ تن از بازداشت شدگان وقايع اخير و همچنين تسريع در روند رسيدگی به پرونده ها به طوريکه معترضان خيابانی بازداشت شده در وقايع اخير تا پيش از سال نو آزاد شوند صحبت کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016