جمعه 14 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

حاج احمدی، رهبر "پژاک" بازداشت شد، کُردانه

کردانه: حاج احمدی رهبر حزب حيات آزاد کردستان "پژاک" توسط پليس آلمان بازداشت شد.

همزمان با انجام حملات دولت ترک عليه ‌نيروهای حزب کارگران کردستان، در اروپای شمالی پليس از روز پنج شنبه در کشورهای بلژيک، ايتاليا، هلند و امروز در آلمان به دهها مرکز تجاری، اقتصادی، فرهنگی و‌ سازمان و نهادهای کردی، تلويزيون روژ تی فی و مرکز سازمان "کنگره‌ء ملی کردستان "ک.ن.ک در بروکسل حمله و با اشغال اين مراکز تعداد زيادی از روزنامه نگاران، سياستمداران و مردم عادی کرد را دستگير و راهی بازداشت گاههای مختلف نمودند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در خبرهای که ميديا بلژيک و هلند به جهان مخابره کرده اند هدف از حمله به مراکزمختلف کردی مبارزه‌ با تروريسم اعلام شده. در اين حملات چند سياستمدار نامدار کرد ترکيه از جمله‌ ر‌مزی کارتال، زوبير آيدار،آدم اوزون و ايوب دورو و امروز هم ساعت ۱۸.۳۰ دقيقه در کلن آقای حاج احمدی رهبر حزب حيات آزاد کردستان "پژاک" نيز بازداشت و به جای نامعلومی انتقال داده شدند.

رهبران و سياستمداران کرد ترکيه معتقد هستند که اين حرکت با چراغ سبز دولت آمريکا و دولتهای غربی به خاطر کمک به دولت اسلام گرای ترک که در رابطه آنها در هفته گذشته با مقامات ارتش دچار تنش شده است انجام گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016