شنبه 15 اسفند 1388   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

لندن: بزرگداشت روز جهانی زن، دوشنبه ۸ مارس

فراخوان بزرگداشت روز جهانی زن ۸ مارس

با درود به هم ميهنان گرامی،
بار ديگر ۸ مارس روز جهانی زن فرا رسيد و ما در شرايطی آن را گرامی می داريم که هنوز سايه قوانين تبعيض آميز بر سر زنان ميهن عزيزمان ايران سنگينی می کند، سياستهای جداسازی و سهميه بندی جنسيتی با شدت هر چه تمام تر اعمال می شود، خشونت طلبان با کوبيدن بر طبل سرکوب و ارعاب، آرامش و امنيت را از مردم سلب می کنند، حقوق بشر به طور مستمر نقض می شود، زنان، کودکان و ساير قربانيان خشونت و بی عدالتی، چاره ای جز فرياد بر سر ظالمان نمی يابند و آسيبهای اجتماعی ، اقتصادی و سياسی هر چه بيشتر چهره ای زنانه به خود می گيرند. در اين شرايط، زنان با تلاشهای خستگی ناپذير خويش در مسير احقاق حقوق انسانی، شهروندی و جنسيتی همچنان پای می فشارند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


حاميان جنبش سبز در لندن نيز با تاکيد بر خواسته های مبتنی بر حقوق انسانی و مسالمت جويانه ملت شجاع ايران، از همه زنان و مردان آزاد انديش دعوت می نمايد تا برای تجديد ميثاق و ابراز همبستگی با شير زنان عرصه مبارزه برای آزادی و برابری ، روز ۸ مارس، ۱۷ اسفند ماه ۱۳۸۸ از ساعت ۷ تا ۹ بعد از ظهر در مکانی که ذيلا اعلام ميگردد حضور به هم رسانند.
Date: Monday, 8th March 2010
Time: 7pm to 9pm
Address: SOAS, Vernon Square Campus, Room V111
Vernon Square, Penton Rise
London WC1X 9EW
Nearest tube station: King's Cross

www.greenmovementlondon.com
https://www.greenwavevoice.com


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016