یکشنبه 8 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

اردوغان: سخنان نتانياهو درباره بيت‌المقدس جنون‌آميز است، ايلنا

نخست‌وزير ترکيه گفت: «برخی‌ مقام‌های تل‌آويو،‌ بيت‌المقدس را پايتخت يکپارچه اسرائيل اعلام کرد‌ه‌اند که اين موضع‌گيری اقدامی جنون‌آميز به‌شمار می‌رود و هرگز برای‌ ما الزام‌آور نيست.»


ايلنا: نخست‌وزير ترکيه تاکيد کرد که سخنان «بنيامين نتانياهو»، نخست‌وزير رژيم‌صهيونيستی در مورد بيت‌المقدس و در نظر گرفتن آن به‌عنوان پايتخت اين رژيم نوعی ديوانگی‌ است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش ايلنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی‌ فلسطين، «رجب طيب اردوغان» با اشاره به سخنان نتانياهو درباره بيت‌المقدس گفت که چنين سخنانی‌ موجب پيچيده‌تر شدن شرايط می‌شود.
وی‌ ادامه داد: «افزايش تنش‌ها در ارتباط با مسئله بيت‌المقدس به متشنج شدن اوضاع فلسطين و سپس به متشنج شدن اوضاع خاورميانه منجر می‌شود.»
اردوغان افزود: «برخی‌ مقام‌های تل‌آويو،‌ بيت‌المقدس را پايتخت يکپارچه اسرائيل اعلام کرد‌ه‌اند که اين موضع‌گيری اقدامی جنون‌آميز به‌شمار می‌رود و هرگز برای‌ ما الزام‌آور نيست.»
وی‌ ادامه داد به هيچ عنوان امکان پذيرش تعرض تل‌آويو به بيت‌المقدس و ساير اماکن مقدس وجود ندارد.
اين مقام بلندپايه ترک تاکيد کرد که ساخت يک‌هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی‌ در بيت‌المقدس اقدامی مردود بوده و با قوانين بين‌المللی تضاد دارد.
اردوغان همچنين گفت که اسرائيل نه تنها قوانين بين‌المللی، بلکه تاريخ را نيز نقض می‌کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016