سه شنبه 10 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

وزير ارشاد در پکن: برای پيشبرد اهداف سياسی می‌توان از ابزار فرهنگ و هنر بهره گرفت، ايسنا

وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی، در جمع کارشناسان سفارت ايران در پکن و مسوولان دفاتر و نهادهای ايرانی فعال در چين اظهار کرد: برای پيشبرد اهداف سياسی می‌توان از ابزار فرهنگ و هنر نيز بهره گرفت.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، سيد محمد حسينی با اشاره به رويکرد فرهنگی دولت دهم و تلاش برای توسعه و اعتلای فرهنگ کشور در سال جاری گفت: پيام انقلاب اسلامی و ملت ايران، يک پيام «الهی» است و اگر کارهای ما رنگ و بوی الهی داشته باشد، بدون شک تاثيرگذار و ماندگار خواهد بود.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


وزير فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به تلاش‌های انجام شده درحوزه فرهنگ و هنر در سال‌های اخير يادآور شد: با وجود تلاش‌های خوبی که در اين عرصه انجام شده است، هنوز ظرفيت‌های بسياری برای توسعه اين بخش وجود دارد.

او با اشاره به تاکيدات محمود احمدی‌نژاد ـ رييس جمهوری اسلامی ايران ـ مبنی بر «حضور فعال » در همه عرصه‌ها در خارج از کشور گفت: ابزار هنر يک ابزار موثر است و بايد همه مساعی خود را برای بهره‌گيری از اين ابزار به‌کار ببنديم.

حسينی ضرورت توجه به ايرانيان مقيم خارج را از مسايل مورد اهتمام دولت احمدی‌نژاد دانست و ادامه داد: شورای ايرانيان برای رسيدگی به وضعيت ايرانيان مقيم خارج از کشور تشکيل شده است.

وی از حضور قدرتمند و قوی ايران در نمايشگاه اکسپوی ۲۰۱۰ شانگهای که اول ماه «می» در شانگهای گشايش می‌يابد، خبر داد و گفت: بايد با استفاده از اين فرصت بتوانيم دستاوردها، حقايق و واقعيت های ايران را به گوش جهانيان برسانيم.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016