شنبه 28 فروردین 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تکذيبيه ابراهيم يزدی در مورد دروغ پراکنی های دولتی، ميزان خبر

ميزان:دکتر ابراهيم يزدی با صدور اطلاعيه ای به دروغ پردازی های مدير عامل سازمان تامين اجتماعی پاسخ گفت و تصريح کرد: "برخی دولتمردان در عصر انقلاب الکترونبک می خواهند الگوی دروغپردازی سازمان تبليغات هيتلر را پياده کنند."
به گزارش پايگاه تحليلی-خبری «ميزان خبر» متن کامل اين تکذيبيه به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بنام خدا
جهت اطلاع هموطنان عزيز
روزنامه اعتماد در شماره مورخه ۲۰-۱۱-۸۸ در صفحه اجتماعی خود گزارش مصاحبه آقای ذبيحی مدير عامل سازمان تامين اجتماعی با خبرگزاری فارس را چاپ کرده است. اين گزارش در زمانی چاپ و منتشر شده است که اينجانب به علت بازداشت به روزنامه ها دسترسی نداشتم و اخيرا از آن مطلع شدم. در اين مصاحبه مدير عامل اين سازمان مدعی شده است که بستن موسسه عالی پژوهشی تامين اجتماعی و بحران مالی مديريتی آن سازمان به اين دليل بوده است که مديران گذشته موسسه عالی پژوهشی تامين اجتماعی با ابراهيم يزدی و محسن کديور قراردادهای کلان منعقد کرده بودند. وی در اين مصاحبه با تکرار مکرر دروغ بزرگ خود مشخص کرده است که اشتباهی در کار نيست بلکه تعمدا دروغ ميگويد. وی در بخشی از اين مصاحبه گفته است: "چرا بايد از پول بيمه شده ها و باز نشسته ها به نام پژوهش قراردادهای به اصطلاح پژوهشی غير مرتبط با رقم های کلان با مخالفان جمهوری بسته شود؟ ... بسيار ساده لوحانه است اگر فکر کنيم اين افراد با گرايشات عدالت خواهانه دولت احمدی نژاد که بصورت جدی خواهان اجرای آن در سازمان تامين اجتماعی هستيم موافق و همراه باشند. .. تفکرات و باورهای امثال کديور و يزدی هيچ گاه تمرکز بر اقشار کم درآمد و مستضعف جامعه را نه تنها نمی پذيرد که در خلاف منافع گروهی خود می بينند"
اينجانب اعلام می دارم که سخنان و ادعای اين فرد سرتا پا دروغ و بی اساس است و اينجانب در عمر خود هيچگاه با موسسه عالی پژوهشی تامين اجتماعی هيچگونه ارتباط و قراردادی نداشته ام.
آقای دکتر محسن کديور نيز در يادداشت جداگانه ای ادعای اين فرد را تکذيب کرده اند.
پخش مکرر اينگونه ادعاهای دروغ توسط برخی از دولتمردان ايران علی رغم اعتراضات نشان می دهد که اين افراد گفته نيم قرن پيش گوبلز را الگوی خود قرار داده اند که: دروغ هر چه بزرگتر باور آن راحت تر، اما توجه ندارند که دنيا عوض شده است و عصر انقلاب الکترونيک و انفجار اطلاعات تاثير تبليغات دروغ در مقابل امکانات موجود چند روزی بيشتر دوام ندارد. حجم اين دروغ پردازی ها به جايی رسيده است که ايران را "امپراتوری دروغ" لقب داده اند.
توصيه بنده به اين قبيل دولتمردان اينست که اگر دين ندارند حداقل بخاطر آبروی خودشان، از دروغ پردازی دست بردارند. تجربه سی سال گذشته نشان داده است که اين کردار کمترين اثری جز بردن آبروی مسلمانان و ايران نداشته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016