چهارشنبه 5 خرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

شبکه اجتماعی "سبز لينک" آغاز به کار کرد، کلمه

سبز لينک وابسته به هيچ جناح يا دسته سياسی نيست. گروه سبز لينک ترجيح می دهد به عنوان يک حلقه ارتباطی ميان شبکه اجتماعی گسترده ای عمل کند که رنگ سبز را به نشان اعتراض و حق طلبی برای خويش برگزيده است.


شبکه اجتماعی [سبز لينک] در راستای شبکه سازی و حمايت از جنبش سبز، راه اندازی شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش کلمه، اين شبکه اجتماعی مجازی دارای بخش ها و گروه های مختلف است به طوريکه گروه های «سياست»، «جامعه»، «اقتصاد»، «ورزش»، «ادب و هنر»، «حوادث»، «فرهنگ و تاريخ»، «علم و فن» و «تفريح» در تقسيم بندی های اين سايت گنجانده شده است. در اين شبکه اجتماعی کاربرانی که قصد دارند لينکِ مطلبی را در اختيار عموم بگذارند، می توانند عضو اين شبکه شوند.

اين سايت در بخش معرفی خود نوشته است:«سبزلينک پلی است برای ارتباط اعضا در شبکه های مختلف اجتماعی مجازی و حقيقی. با امکاناتی که در سبز لينک موجود است شما می توانيد به اشتراک خبر و تبادل نظر بطور همزمان در اين سايت، فيس بوک، توئيتر و … اقدام کنيد، گروههای مختلف با آراء گوناگون بسازيد و در گفتگوهای مختلف ميان گروهی و فرا گروهی شرکت کنيد.»

همچنين اين سايت تاکيد دارد :«سبز لينک وابسته به هيچ جناح يا دسته سياسی نيست. گروه سبز لينک ترجيح می دهد به عنوان يک حلقه ارتباطی ميان شبکه اجتماعی گسترده ای عمل کند که رنگ سبز را به نشان اعتراض و حق طلبی برای خويش برگزيده است.»

اين سايت از مخاطبان خود می خواهد تا به سبز لينک بپيوندند تا با نظر و عقيده خود، راه ساخت ايرانی آباد و آزاد بر اساس حقوق شهروندی و حقوق بشر را هموار سازند.

پيش از اين دست اندرکاران و گردانندگان اين شبکه اجتماعی سايت سبز فوتو که طی ماههای اخير عکس های مرتبط با جنبش را جمع آوری کرده و در اختيار عموم قرار می دادند، راه اندازی کرده بودند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016