سه شنبه 15 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تشکیل فراکسیون جدید به رهبری علی مطهری، عصر ایران

فراکسیون جدیدی در مجلس شورای اسلامی از سوی علی مطهری نماینده مردم تهران و فرزند شهید مطهری اعلام موجودیت خواهد کرد.

این فراکسیون احتمالا در هفته جاری و یا هفته آتی به صورت رسمی کار خود را آغاز می کند و هم اکنون در مرحله عضو گیری است.

البته مؤسسان این فراکسیون معتقدند که انشعابی در فراکسیون اصولگرایان صورت نگرفته بلکه این فراکسیون به عنوان یک "خط فکری متشکل از اصولگرایان و اصلاح طلبان" فعالیت می کند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مطهری در گفتگو با عصرایران با تائید راه اندازی این فراکسیون تاکید کرد: ما اصولی را به عنوان خط مشی اعلام می کنیم و هرکس که به آن اصول معتقد بود می تواند به عضویت فراکسیون در بیاید.

مطهری ماه گذشته بعد از وقایع 14 خرداد زمانی که اظهاراتش مورد اعتراض برخی اعضای فراکسیون اصولگرایان قرار گرفت و تهدید به اخراج از فراکسیون شده بود موضوع تشکیل فراکسیون جدید را مطرح کرده و اگرچه هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان در آن موضوع رای به اصولگرا بودن مطهری داد اما وی همچنان مصر بر تشکیل فراکسیون جدید است.

در مجلس هفتم نیز اتفاق مشابهی در فراکسیون اکثریت رخ داد که طی آن برخی اصولگرایان منتقد دولت از جمله عماد افروغ و محمد خوش چهره از فراکسیون اصولگرایان اعلام جدایی کرده و فراکسیون اصولگرایان مستقل را تشکیل دادند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016