پنجشنبه 17 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد در نيجريه: جشن پيروزی عدالت و انسانيت به زودی در جهان برپا خواهد شد، مهر

رئيس جمهور با تاکيد بر اينکه امروز ملت ها بيدار و آگاه شده اند و نسبت به تحولات جهانی بی تفاوت نيستند گفت : به زودی جشن پيروزی عدالت و انسانيت در جهان برپا خواهد شد .
به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر محمود احمدی نژاد در ادامه سفر به دو کشور آفريقايی ، شامگاه پنج شنبه در جمع علاقه مندان جمهوری اسلامی ايران در نيجريه، اظهار داشت : شرايط امروز جهان به گونه‌ای است که زورگويان بايد به ظلم و اشغالگری پايان داده و به خانه های خود برگردند.

رئيس جمهور گفت: کسانی که بصورت خودخوانده مدعی رهبری جهان هستند ، با ديکتاتورها هيچ تفاوتی ندارند و اين موضوعی است که همه ملت ها نسبت به آن آگاه هستند .

وی تصريح کرد: دشمنان حقيقت ، شياطين، زورگويان و متجاوزان بايد به سلطه گری خود پايان دهند و دولت های زورگو و زياده خواه نمی توانند مدعی ملت ها و بشريت بوده و در امور ملت ها دخالت کنند .

وی در ادامه با تاکيد بر اينکه همه انسانها بدنبال روابطی بر پايه عدالت عشق و عاطفه هستند ، گفت: بی عاطفه ها و ظالمان جايی در بين ملت ها ندارند و به لطف خدا درخت عدالت خواهد روييد و سايه خود را بر جهان گسترش خواهد داد و پرچم توحيد و کلمه توحيد بر فراز جهان به اهتزاز درآمده و عالمگير خواهد شد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


دکتر احمدی نژاد تصريح کرد : اسلام دين اميد، عشق و عدالت است و موحدان بر همه ظالمان و ظلمت ها غلبه کرده و از هيچ چيز هراسی نخواهند داشت .

رئيس جمهور با بيان اينکه ملت های موحد و متعهد دست قدرت خدا را بالاتر از همه دست ها می دانند اظهار داشت : امروز دست قدرت خدا از آستين ملت های عدالتخواه و مستقل بيرون آمده و مستکبران را سرجای خود خواهد نشاند.

دکتر احمدی نژاد با تاکيد بر اينکه دست قدرت خدا مستکبران را زمين گير و پشيمان خواهد کرد، گفت : به لطف خدا و اتحاد ملت ها، ظلمت به پايان خواهد رسيد و آوارگان و مظلومين از حقوق خود برخوردار شده و به خانه های خود بازخواهند گشت.

وی گفت : انسان های صالح و پاک که برای خدا و در مسير خدا مجاهدت کردند، به بندگی خدا افتخار می کنند چرا که دل به خدا سپرده اند و در راه خدا حرکت کرده اند .

رئيس جمهور با بيان اينکه به زودی جشن پيروزی عدالت و انسانيت در جهان برپا خواهد شد ، گفت: اين وعده الهی است که محبت و عشق عالمگير خواهد شد و صالحان وارث زمين شده و خورشيد عدالت با طلوع خود زمين را روشن خواهد کرد .

دکتر احمدی نژاد افزود : بار ديگر نوای ملکوتی پيامبر اسلام(ص) و بانگ «الله اکبر» و «لا اله الا الله» جهان را پر خواهد کرد و چشمه های عشق و محبت از همه جای اين کره خاکی جوشيده و قل و زنجير اسارت از دست و پای بشريت باز خواهد شد.

رئيس جمهور گفت : با ظهور موعود الهی و منجی بشريت، انتظار به پايان خواهد رسيد و ظلم از جهان برچيده شده و برادری، محبت و عشق احياء خواهد شد.

دکتر احمدی نژاد با بيان اينکه ملت ايران دوستدار و برادر ملت نيجريه و همه ملت های آزاده و مستقل جهان است گفت : ملت ايران همواره در کنار ملت نيجريه بوده و دو ملت هم، در کنار تمام آزاديخواهان جهان در برابر ظلم و تبعيض خواهند ايستاد.

وی گفت : امروز به لطف خدا و تلاش دو دولت، روابط ايران و نيجريه برادرانه و در حال گسترش است. آينده درخشان از آن ماست و ظالمان جايی در آن نخواهند داشت .

رئيس جمهور با بيان اينکه دو کشور و دو ملت ايران و نيجريه برادر و همراه هم هستند، گفت : دو ملت به مثابه شاخ و برگ يک درخت هستند، درختی که از توحيد و يگانه پرستی و از حقيقت جويی ،عشق و عدالت و پاکی نيرو گرفته است .


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016