جمعه 25 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مهدی کروبی در ديدار با خانواده ميردامادی: ندانم‌کاری‌ها باعث شده نسل امروز نسبت به مسائل زمان انقلاب با ديده ترديد بنگرد، کلمه

مهدی کروبی در اين ديدار گفت:"متأسفانه عمليات تخريبی عليه سرمايه های کشور و انقلاب توسط افراد بی ريشه در روزهای اخير شدت گرفته است."

حجت الاسلام مهدی کروبی عصر روز گذشته با خانواده ميردامادی ديدار کرد.

به گزارش کلمه، حجت الاسلام کروبی در اين ديدار با ابراز تأسف از وضعيت جاری کشور، درخصوص ايجاد ترديد جدی در نسل جوان نسبت به ارزشهايی که انقلاب اسلامی بر اساس آنها شکل گرفت ابراز نگرانی کرد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مهدی کروبی در اين خصوص گفت: فضای آزادی ايجاد شده بعد از انقلاب در نوع خود منحصر به فرد بود و عليرغم تهديدات فراوان بر عليه حکومت جديد، آزاديهای سياسی بسيار زيادی وجود داشت اما امروز وضعيت به گونه ای است که فضا بسيار بسته است.

حجت الاسلام کروبی ضمن تعريف خاطراتی از زمان زندان شاهنشاهی گفت:برخی ندانم کاری ها باعث شده نسل امروز نسبت به مسائل زمان انقلاب با ديده ترديد بنگرد و اين در حالی است که متأسفانه عمليات تخريبی عليه سرمايه های کشور و انقلاب توسط افراد بی ريشه در روزهای اخير شدت گرفته است.

آقای کروبی ضمن اشاره به مجلس ششم، از دستاوردهای ارزنده کميسيون امنيت ملی و سياست خارجی به رياست محسن ميردامادی ياد کرد و آن دوران را يکی از طلايی ترين دوران در روابط مجلس با مجالس ساير کشورها برشمرد.

در ادامه اين ديدار خانواده ميردامادی ضمن ارائه گزارشی از وضعيت محسن ميردامادی در زندان و ابراز نگرانی از بی توجهی مسئولان دادستانی نسبت به پرونده پزشکی وی، به تشريح تلاشهای قانونی خود برای مرخصی استعلاجی اين زندانی سياسی که با مخالفتهای فراقانونی مواجه شده پرداختند.

گفتنی است، محسن ميردامادی از ۴ خرداد و بعد از مخالفت مسئولين پرونده اش با تمديد مرخصی، به زندان بازگشته و از آن زمان، تنها امکان ملاقات با يکی از اعضای خانواده در هر هفته را داشته که خانواده وی در اعتراض به اين محدوديت، از اين امکان ملاقات استفاده نکرده اند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016