دوشنبه 28 تیر 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

مشائی: در يک سال آينده مردم متوجه می شوند که شريعتمداری با احمدی نژاد مشکل دارد، جهان نيوز

ـ شريعتمداری اصلاً اين دولت را قبول ندارد


رحيم مشائی رئيس دفتر رئيس جمهور از حوادث جديد در يک سال آينده خبر داد و تأکيد کرد در يک سال آينده مردم متوجه می شوند که شريعتمداری با احمدی نژاد مشکل دارد و در اين دوره، عده ای احمدی نژاد را کافر می خوانند.

مشائی در ديداری غير خصوصی با بيان اينکه عده ای تلاش می کنند به هر تقدير مرا تخريب کنند گفت: آقای احمدی نژاد به من گفته است که تو چوب من را می خوری. من را نمی توانند بزنند به تو گير می دهند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گزارش جهان وی سپس پيش بينی کرد که البته نوبت احمدی نژاد هم می رسد و زمان تحقق اين پيش بينی را يک سال و نيم ديگر دانست.

وی با بيان اينکه البته آقای احمدی نژاد هم می داند که نوبت خودش هم می رسد گفت: يک روز آقای احمدی نژاد به من گفت که تا يک سال ديگر من کافر می شوم.

مشائی در ادامه توضيح داد که البته منظور ايشان اين بود که اين ها مرا کافر خواهند خواند.

وی سپس تأکيد کرد از تمام کسانی که عليه من مطلب خلاف نوشتند، شکايت می کنم تا مسائل روشن شود.

وی ادامه داد: از نظر آقای شريعتمداری من مسلمان هم نيستم. از نظر ايشان من جاسوس و منافق و عضو کودتای مخملی هستم.

برای خيلی از شما شريعتمداری مظهر حمايت از دولت است. اما ايشان اصلاً احمدی نژاد را قبول ندارد. من اين موضوع را اثبات می کنم. يک سال ديگر خواهيد ديد اين که ايشان نماينده رهبری هستند دليل نمی شود که ما ايشان را نقد نکنيم. شما در خيابان به خيلی از کسانی که نسبت شان به رهبر انقلاب بيشتر از ايشان بوده است فحش داديد. اين دليل نمی شود که بخاطر اين نسبت وی را نقد نکنيم. من اين حرفها را قبول ندارم.

رئيس دفتر رئيس جمهور سپس اظهار داشت: عزيزان من يک کلمه اصولگرائی کافی نيست. در ميان اصولگرائی آن آدم گنده ای که همه شما می شناسيدش هم وجود داشت که احمدی نژاد در پيش از انتخابات دوره نهم نسبت به حضور او هشدار داد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016