پنجشنبه 14 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

احمدی نژاد: ۷ سال ديگر انسان به ‌فضا می‌فرستيم، مهر

رئيس‌جمهور با اعلام خبر پرتاب ماهواره مخابراتی ايران به فضا در آينده نزديک ، گفت: بزودی اخبار خوشی در زمينه پيشرفت‌های کشورمان در عرصه هوا و فضا اعلام خواهد شد.
به گزارش خبرگزاری مهر ، دکتر محمود احمدی‌نژاد چهارشنبه شب در گفتگوی زنده تلويزيونی با صدا و سيمای استان همدان اظهار داشت: در آينده‌ای نزديک ماهواره مخابراتی سنجشی را به فضا پرتاب می‌کنيم که عمر اين ماهواره يک سال است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


به گفته وی همچنين مسئولان سازمان فضايی برنامه‌ای را برای پرتاب ماهواره مخابراتی - تلويزيونی به دولت ارائه کرده‌اند که بزودی که اين برنامه اجرا خواهد شد.

رئيس‌جمهور با بيان اينکه فرستادن انسان به فضا از جمله برنامه‌های دولت در زمينه توسعه تکنولوژی هوا و فضا است، خاطر نشان کرد: چندی پيش موجودات زنده‌ای را به همراه کاوشگری به فضا فرستاديم و براساس برنامه سازمان فضايی، فرستادن انسان به فضا در سال ۱۴۰۳ هجری شمسی پيش‌بينی شده بود. اما دولت برنامه‌ريزی‌هايی را انجام داده تا در سال ۱۳۹۶ انسان را به فضا بفرستيم که اين اتفاقی عظيم در معادلات دنيا است زيرا ، حضور انسان ايرانی در فضا به معنای تسلط ايران بر فضاست.

دکتر احمدی‌نژاد در بخش ديگری از سخنان خود درباره تبليغات منفی بيگانگان پيرامون موضوع هدفمند کردن يارانه‌ها خاطر نشان کرد: هدفمند کردن يارانه‌ها يک موضوع داخلی است و هدف آنها از اين تبليغات همانند گذشته فقط منافع خودشان است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016