پنجشنبه 21 مرداد 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

بی‌خبری نگران‌کننده از ۱۶ زندانی اعتصاب‌کننده در زندان اوين، کميته گزارشگران حقوق بشر

کميته گزارشگران حقوق بشر - درحالی که گزارش‌ها حاکی از پايان اعتصاب غذای ۱۵ زندانی سياسی در زندان اوين است، اما بی‌خبری مطلق از آن‌ها، موجب نگرانی خانواده‌ها و نزديکان اين زندانيان شده است.

با گذشت بيش از دو روز از پايان اعتصاب غذای اين زندانيان، هنوز هيچ تماس تلفنی از سوی آنان با خانواده‌هايشان برقرار نشده و به گفته منابع آگاه، همچنان در سلول انفرادی نگهداری می‌شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


از سوی ديگر، با توجه به اعتصاب غذای خشک هفت الی هشت روزه، «زندانيان ضعيف شده و احتمال می‌رود از نظر گوارشی وضع نامناسبی داشته باشند.»

همچنين گزارش‌ها حاکی از ادامه اعتصاب غذای تر کيوان صميمی، فعال سياسی - مدنی است که اعلام کرده تا انتقال زندانيان از سلول انفرادی به بند عمومی، اعتصاب خود را ادامه خواهد داد. صميمی ۶۲ سال سن دارد و ادامه اعتصاب غذا، موجب نگرانی خانواده و دوستان وی شده است.

مجيد دری، مجيد توکلی، عبدالله مومنی، علی مليحی، ضياالدين نبوی، کيوان صميمی، نادر (ابراهيم) بابايی، حميدرضا محمدی، پيمان کريمی آزاد، بهمن احمدی امويی، جعفر اقدامی، علی پرويز، غلام‌حسين عرشی، حسين نورانی‌نژاد، محمدحسين سهرابی‌راد و کوهيار گودرزی زندانيان اعتصاب‌کننده در زندان اوين بودند.

بابک بردبار، عکاس خبری نيز در ميان اعتصاب‌کنندگان بود که روز شنبه ۱۶ مرداد از زندان اوين آزاد شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016