جمعه 12 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

پيام ميرحسين موسوی به مناسبت حملات سازمان يافته به منزل مهدی کروبی، کلمه

- با اقدامات سياه ونفرت انگيز اراده مردم برای رسيدن به آزادی نمی توانيد سد کنيد

آنها با اين اقدامات سازمان يافته که حدود ۵روز است زير نظرنيروهای انتظامی و امنيتی آغاز شده است نشان دادند که اشغال قدس شريف و دشمنی با اسرئيل بهانه است دشمن واقعی اقتدارگرايان کروبی و شخصيتهای امثال او و ساير آزاديخواهان است. همانطور که در ۲۲ بهمن نشان داده شد که مقصد اقتدار گرايان نه جشن پيروزی انقلاب بلکه مراسمی برای چنگ و دندان نشان دادن به آزادی خواهان و ملت سبز ايران است.


در پی اقدامات وحشيانه ی «اوباش بسيجی نما» و حمله سازمان يافته ی دولتی به منزل آقای کروبی، ميرحسين موسوی در پيامی ضمن تقبيح اين عمل، آن را نشان از گم کردگی راه اقتدارگرايان و همچنين مقوم اراده ی مردم برای نيل به آزادی دانست.

به گزارش کلمه متن پيام موسوی به شرح زير است:



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


بسمه تعالی

انا لله و انا اليه راجعون

حمله اوباشان رو سياه به منزل حجت الاسلام و المسلمين کروبی يار شجاع مردم در شب قدر نشان از ره گم کردگی اقتدار گرايان است. آنها با اين اقدامات سازمان يافته که حدود ۵روز است زير نظرنيروهای انتظامی و امنيتی آغاز شده است نشان دادند که اشغال قدس شريف و دشمنی با اسرئيل بهانه است دشمن واقعی اقتدارگرايان کروبی و شخصيتهای امثال او و ساير آزاديخواهان است. همانطور که در ۲۲ بهمن نشان داده شد که مقصد اقتدار گرايان نه جشن پيروزی انقلاب بلکه مراسمی برای چنگ و دندان نشان دادن به آزادی خواهان و ملت سبز ايران است.

فاجعه حمله به منزل جناب اقای کروبی که به دنبال حمله به منازل مراجع عاليقدر در قم و شيراز صورت می گيرد بهترين نشان خوف اقتدار گرايان از جنبش مردمی و نيز بهترين دليل برای ابزاری شدن همه شعار ها و مراسم و مناسک اسلامی وانقلاب است طرفه آنکه از سوی سازمان دهندگان اين اقدامات مفتضحانه، سال و روز هم برای پايان عمر ظلم اسرئيل اعلام می شود. ما می گوئيم شما با اين اقدامات سياه و نفرت بر انگيز اراده معطوف به آزادی مردم را نمی توانيد سد کنيد بلکه راه نيل به آزادی را برای آزادی خواهان کوتاه تر می کنيد.

ميرحسين موسوی


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016