جمعه 12 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

جو شديد امنيتی در خيابان‌های تهران، جرس

جرس: اخبار رسيده از تهران حاکی است که حضور نيروهای امنيتی از ابتدای خيابان مفتح (تقاطع مطهری) به وضوح احساس می‌شود و در مترو نيز سربازهايی با باتوم مشاهده می‌شود.

بنا به اخبار رسيده به جرس، در ضلع شمالی ميدان هفت تير نيروهای لباس شخصی به صورت مشخصی حاضر شده‌اند و همينطور نيروهای ضد شورش نيز به تعداد زيادی در داخل ميدان و چهار طرف آن ديده می شوند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


گزارشهای حاکی از حضور تعداد زيادی از نيروهای انتظامی در خيابانهای منتهی به ميدان انقلاب است.

گرچه حضور حاميان جنبش سبز به دليل جو شديد امنيتی به وضوح ديده نمی‌شود اما در داخل ون های نيروی انتظامی در کنار ميدان هفتم تير چند نفر بازداشت شده بودند که همان‌جا فرم مشخصات افراد دستگير شده را تکميل می کردند.

اين گزارش ها حاکی است که مرد جوانی که روبان سبز به سر بسته بود در ضلع شرقی ميدان دستگير و تحويل نيروهای امنيتی شد.

شاهدان عينی گفته اند حضور سنگين نيروهای امنيتی با تمام تجهيزات نشان دهنده ميزان هراس حاکميت از حضور حاميان جنبش سبز در خيابان‌ها ست.

از ديگر تمهيدات حاکميت برای جلوگيری از هرگونه تجمع، حمله به منزل کروبی و عدم اجازه خروج وی از منزل برای شرکت در راهپيمايی روز قدس است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016