چهارشنبه 17 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

تبعيد هادی قائمی، از دستگيرشدگان روز عاشورا به زندان گنبد کاوس، فعالين حقوق بشر و دمکراسی

بنابه گزارشات رسيده به "فعالين حقوق بشر و دمکراسی در ايران" زندانی سياسی هادی قائمی از دستگيرشدگان روز عاشورا به زندان گنبد کابوس تبعيد شد.

روز دوشنبه هنگامی که خانواده آقای قائمی برای ملاقات با عزيزشان به سالن ملاقات بند ۳۵۰ زندان اوين مراجعه کرده بودند پس از طی تمامی مراحل ملاقات و انتظار طولانی به آنها اطلاع داده شد که او را به زندان گنبد کاوس تبعيد کرده اند.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


زندانی سياسی هادی قائمی از دستگير شدگان اعتراضات گسترده عاشورا است. او چند روز بعد از اعتراضات روز عاشورا با يورش مامورين وزارت اطلاعات به منزلشان دستگير و به سلولهای انفرادی بند ۲۰۹ زندان اوين منتقل گرديد و در طی مدت بازداشت در بند ۲۰۹ تحت شکنجه های جسمی و روحی برای گرفتن اعترافات تلويزيونی عليه خود قرار داشت.شکنجه گری که اين زندانی را مورد شکنجه جسمی و روحی قرار ميداد فردی بانام مستعار علوی از سر بازجويان وزارت اطلاعات در بند ۲۰۹ زندان اوين می باشد .اين فرد همچنين عليه آقای قائمی اقدام به پرونده سازی برای صدور احکام سنگين نمود.علوی از جنايتکاران عليه بشريت می باشد که خود را ذوب شده در ولايت يعنی عليه خامنه ای ميداند ورفتار و اعمال خود را به عنوان اجرای دستوارت علی خامنه می داند.

آقای قائمی در دادگاه بدوی انقلاب به دليل شرکت در اعتراضات گسترده روز عاشورا به اعدام محکوم شد ولی در شعبه ۵۳ تجديد نظر حکم ضد بشری اعدام او به ۱۵ سال زندان و تبعيد به زندان گنبد کاوس تبديل شد.تبديل حکم اعدام او و تعداد ديگری از زندانيان سياسی در اثر اعتراضات گسترده بين المللی صورت گرفت.

آقای قائمی ساکن تهران می باشند و هدف از تبعيد او به زندان گنبد کابوس تحت فشار قرار دادن وی و خانواده اش می باشد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016