چهارشنبه 24 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

سردار شريف: پنج درصد طرح های اقتصادی کشور توسط سپاه اجرا می شود، مهر

قزوين - خبرگزاری مهر: رئيس اداره روابط عمومی و انتشارات سپاه پاسداران گفت: دشمنان اخيرا عنوان کرده اند ۶۵ درصد طرحهای اقتصادی کشور در حوزه بسيج سازندگی در دست بسيج و سپاه است در حاليکه اين ميزان از سه تا پنج درصد تجاوز نمی کند.
به گزارش خبرنگار مهر در قزوين، سردار رمضان شريف سه شنبه شب در ششمين نشست بسيج و رسانه که در سالن اجتماعات سپاه استان قزوين برگزار شد اظهار داشت: دشمنان با در نظر گرفتن شرايط اقتصادی مردم بدنبال القاء مشارکت سپاه در فعاليتهای اقتصادی سود ده هستند، در حاليکه سپاه همواره در مسير خدمت رسانی به نظام مقدس جمهوری اسلامی گام برمی دارد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شريف هجمه به سپاه را ناشی از نقش اين نهاد در پيروزی و تداوم انقلاب و موثر بودن در موفقيتهای نظام دانست و تصريح کرد: سپاه در طرحهای عمرانی رقيب خارجيهاست و به همين دليل توسط آنها تخريب می شود و در حاليکه ملی مذهبی ها حتی در دولت نهم و دهم سهم بيشتری در اجرای طرحهای عمرانی داشتند و دارند سپاه در تير رس قرار می گيرد تا تخريب شود.
وی تاکيد کرد: امروز ايران اسلامی به عنوان کانون بيداری ملتها و آزادی خواهی مطرح شده و تعربف جديدی از حاکميت را به دنيا ارائه کرده است به همين دليل آمريکا و اسرائيل بدليل موقعيت ژئوپلوتيک ايران استراتژی بلند مدتی برای ايران طراحی و اجرا کردند که جنگ تحميلی و حاکميت وهابيت و طالبان در افغانستان از آن جمله بود.

سردار شريف افزود: استکبار هرگز تصور نمی کرد از جنگ سربلند بيرون بيائيم و پيش بينی کرده بودند که يا بخشی از سرزمينمان را از دست می دهيم يا وضعيتی مانند فلسطين پيدا خواهيم کرد اما پيروزی ايران در جنگ تحميلی همه را غافلگير کرد.

وی تصريح کرد: دشمنان چند شاخصه را در نظر نگرفتند يکی ميزان نفوذ امام راحل و ديگری پايمردی و استقامت مردم، تعهد به رهبری و امام، اعتقاد به معاد و ايثار و از خود گذشتگی لذا در تحليل خود دچار اشتباه شدند.

وی خاطرنشان کرد: آمريکا با شعار ارائه مدلی امن و آباد و معرفی حاکميتی امروزی وارد عراق شد اما موفق نشد و وضعيت نابسامان اين کشور شکست آمريکا را نشان می دهد و در اين شرايط ادعا می کنند سپاه نمی گذارد آنها برنامه هايشان را در عراق پياده کنند.

اسرائيل جرات حمله به ايران را ندارد

معاون مديرکل روابط عمومی سپاه پاسداران در ادامه گفت: اسرائيل برای رسيدن به اهداف پليدش هيچ چيز را ملاحظه نمی کند و اگر امروز به ايران حمله نمی کند تنها به اين دليل است که با شناختی که از توانمندی ايران دارد چنين جراتی را ندارد زيرا
می داند اولين شکست اسرائيل، آغاز فروپاشی اين رژيم است.

وی تصريح کرد: امروز اسرائيل نگران فروپاشی خود است چون امنيتش زير سئوال رفته و با مهاجرت معکوس مواجه شده بدنبال ماجراجويی و نا امنی در منطقه است.

۷۲ سرشاخه سايتهای غيراخلاق توسط مجموعه سايبری سپاه شناسايی شدند

اين مسئول يادآور شد: سايتهای ضد اخلاقی که با ساده ترين راه در اختيار همه قرار گرفته است بيش از ۱۹ ميليون بيننده داشته که اين کار بنيان خانوا ده ها را نشانه گرفته است که با فعاليت مجموعه سايبری سپاه اين سايتها شناسايی شدند و ۷۲ سرشاحه برجسته آنها در کانادا و دوبی که بدنبال سودهای سرشار اقتصادی بودند شناسايی شدند و اين طرح مخرب دشمن چند سالی به تاخير افتاد و جلوی تخريبش گرفته شد.

وی اطلاع رسانی توسط رسانه ها برای روشنگری نسل جوان را ضروری دانست و از خبرنگاران خواست با تعهد اخلاقی نسبت به انجام رسالت خطير خود اقدام کنند.

سردار شريف در خصوص تمهيد لازم برای تشکيل بسيج خبرنگاران در کشور و شناسايی، آموزش و بکارگيری خبرنگاران افتخاری بسيجی نکاتی را يادآور شد.

در اين مراسم که خبرنگاران،‌ سردبيران و مديران مسئول مطبوعات محلی و سراسری و خبرگزاريها هم حضور داشتند از رسانه های فعال خبری در استان از جمله خبرگزاری مهر در استان قزوين با اهداء لوح، تقدير شد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016