سه شنبه 30 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

رحيمی، معاون اول احمدی نژاد: هيچ کمبودی در کشور نداريم، ايسنا

معاون اول رييس جمهور بسيج را يکی از مقدس ترين نهادهای کشور برشمرد و گفت : بسيج لشگر ولايت فقيه و در تمامی مقاطع همراه رهبری معظم انقلاب بوده است.

به گزارش گروه دريافت خبر خبرگزاری دانشجويان ايران (ايسنا)، محمدرضا رحيمی صبح امروز (سه شنبه) در آستانه هفته دفاع مقدس در مراسم صبحگاه مشترک بسيجيان مرکز مقاومت بسيج نهاد رياست جمهوری و سازمان‌های تابعه حضور يافت و با گراميداشت ياد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، گفت:بسيج تمامی فضای کشور را معطر به عصر و بوی اسلامی و نبوی کرده است .



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


معاون اول رييس جمهور با بيان اين‌که بسيج در هر ميدانی حاضر شده ، پيروز ميدان بوده است، خاطر نشان کرد : بسيج در دفاع مقدس يکی از ارکان و عوامل پيروزی بود و امروز در تمامی بخش‌های دانشگاهی و علمی کشور پيشگام و در صف مقدم قرار دارد .

رحيمی بسيج را لشگر ولايت فقيه دانست و با بيان اين‌که بسيج همواره و در تمامی مقاطع همراه و پشتيبان ولايت فقيه بوده است، گفت : امروز جنگ تحميلی به پايان رسيده است، اما آمريکا و همدستانش قصد دارند از راه های ديگر به جمهوری اسلامی ايران ضربه بزنند و بسيج نهادی است که در اين شرايط با پشتيبانی‌های خود می‌تواند دولت را در اين مبارزه ياری دهد .

وی افزود: دشمنان ، اين بار تمام عيار و با تمام قوا به ميدان آمده‌اند و قصد دارند با تحريم های مکرر اقتصادی جمهوری اسلامی ايران را به زانو درآورند، اما دولت با برنامه‌ريزی‌های منسجم و مستمر ، تدابيری انديشيده است که تحريم دشمنان را دور بزند و با کمک گرفتن از ظرفيت‌های ارزشمندی همچون بسيج، حسرت به زانو درآمدن ايران را بر دل دشمنان خواهند گذاشت .

معاون اول رييس جمهور با بيان اين‌که در حال حاضر هيچ کمبودی در کشور نداريم، تصريح کرد : دولت در تنظيم برنامه‌های خود به شکلی عمل کرده است که با ذخيره سازی کالاهای ضروری و اقلام مورد نياز خانوارها، در زمان اجرای قانون هدفمند کردن يارانه‌ها و در مقابله با تحريم های اقتصادی، مردم متحمل فشارهای ناشی از افزايش قيمت ها نشوند .

رحيمی با انتقاد از کسانی که در داخل کشور با تبليغات مسموم و با بزرگنمايی تحريم دشمنان ، سعی دارند ياس و نااميدی را به مردم القاء کنند ، گفت : دشمن تلاش می کند با بهره گيری از عوامل خود در داخل کشور جنگ روانی براه بيندازد و روحيه مردم را تضعيف کند .

وی افزود: دشمن بايد اين را بداند که دولت اجازه نخواهد داد کوچکترين فشاری بر مردم وارد شود.

رحيمی ادامه داد: نقش بسيج در اين زمينه بسيار حائز اهميت است و می‌تواند با اقدامات فرهنگی، واقعيت‌ها را به سمع و نظر مردم برساند تا دشمنان در حسرت آرزوی ديرينه خود يعنی شکست جمهوری اسلامی ايران بمانند.

معاون اول رييس جمهور در بخش ديگری از سخنان خود با بيان اين‌که وضعيت امروز جهان در حال تغيير و دگرگونی است و ديکتاتوری جهانی رو به نابودی و اضمحلال است ، گفت : نظام سلطه به نقطه سقوط خود رسيده است و سران قدرت‌های زورگو امروز به عجز و لابه افتاده‌اند .

رحيمی اضافه کرد : وضعيت حاکم بر جهان امروز نشان می دهد که حضور مردم و آگاهی ملت ها، تمامی کشورها را به سمت عدالتخواهی و ظلم ستيزی هدايت می کند و انتظار می رود اين روحيه آزاديخواهی به شکل روز افزون در شريان های همه کشورها جريان پيدا کند و با نابودی نظام سلطه ، جهان رو به صلح ، ثبات و امنيت حرکت کند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016