چهارشنبه 31 شهریور 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

دستگاه قضايی حکم اعدام ۲۴ نفر را در شهريور ماه تائيد و اجرا کرد، هرانا

خبرگزاری هرانا - واحد آمار، نشر و آثار مجموعه فعالان حقوق بشر در ايران در گزارش ماهانه شهريور ماه از اجرای حکم اعدام دستکم ۱۲ زندانی خبر داد.

بنا بر اين گزارش، مقامات قضايی جمهوری اسلامی به دليل همزمانی نيمه اول شهريور ماه با ماه رمضان، اجرای حکم اعدام را به نيمه دوم اين ماه موکول کرده و بدين ترتيب اجرای حکم ۱۲ تن محرز شده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


در ادامه اين گزارش آمده است، در طی ماه گذشته دست کم حکم اعدام برای ۱۲ تن صادر و يا تائيد شده است که يک مورد از احکام تاييدی مربوط به زندانيان سياسی حبيب الله گلپری پور بوده است و دو مورد مربوط به تائيد حکم سنگسار دو زندانی به نامهای "ولی جانفشانی" و"ساريه عبادی" است.

در اين بين يک نوجوان به نام ساسان پاکدل از اعدام رهايی يافت و هم چنين حکم اعدام يک زندانی سياسی به نام عبدالرضا قنبری به حبس تعزيری تقليل يافت.

اين گزارش می افزايد ۴ زندانی سياسی به نامهای محمد علی حاج آقا ياری، ناصر شه بخش، خان لعل محمد شه بخش و خالد شه بخش و دو زن به نامهای سکينه محمدی و محبت محمودی در آستانه اعدام قرار دارند.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016