سه شنبه 25 آبان 1389   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

معصومه ابتکار: طرح جداسازی ری از تهران يک تصميم سياسی و مشکل‌ساز است، ايلنا

ـ شهر ری هيچ انقطائی از تهران ندارد و همه مسيرها و شريان‌های اصلی شهر و خدمات آن در پيوستگی کامل با شهر ری است
- طرح جداسازی ری از تهران يک تصميم خلق‌الساعه و سياسی بوده که در نهايت برای مردم مشکل آفرين است.


ايلنا:رئيس کميته محيط‌زيست شورای شهر تهران گفت: طرح جداسازی ری از تهران يک تصميم خلق‌الساعه و سياسی بوده که در نهايت برای مردم مشکل آفرين است.
به گزارش خبرنگار ايلنا، معصومه ابتکار امروز در جلسه شورای شهر تهران با ارائه انتقادی از طرح تفکيک ری از تهران، واکنش ساير اعضا را برانگيخت و تاکيد کرد: مرتب نامه و پيامک‌هايی با عنوان پيگيری و کار کارشناسی از اين طرح و پيگيری آن در مجلس و وزارت کشور می‌آيد و باعث نگرانی شده؛ بهتر است شورای شهر موضع مشخص و مفيدی در اين زمينه داشته باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


او ادامه داد: شهر ری هيچ انقطائی از تهران ندارد و همه مسيرها و شريان‌های اصلی شهر و خدمات آن در پيوستگی کامل با شهر ری است.
او با ارائه پيشنهادی خاطر نشان کرد: شهردار منطقه بيست و فرماندار تهران و ساير مسولان استانی به جلسه شورا آمده و گزارشی از ميزان رضايت مردم و نيز ميزان درآمدها و هزينه‌ها ارائه دهند.
ابتکار يادآور شد: در حال حاضر سرانه فضای سبز منطقه شهر ری راس مدت يک سال، ۵/۱ متر افزايش داشته و در ساير سرانه‌ها نيز شاهد افزايش و رشد بوده‌ايم.
ابتکار افزود: به نظر می‌رسد اين تصميمات سياسی و خلق‌الساعه در نهايت برای مردم مشکلاتی را پديد می‌آورد.
به گفته رئيس کميته محيط‌زيست شورای شهر تهران متاسفانه در جريان چنين تحول و تغييراتی منابع طبيعی و زمين‌ها بيشتر از هر چيزی از بين می‌رود چرا که در اين فضای "هرچی ـ هرکی "عده‌ای می‌آيند و می‌برند و از اين فضا سوء استفاده می‌کنند و اتفاقا اين مسئله در مورد شهرداری نيز مطرح است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016