شنبه 14 خرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

یک زندانی سیاسی در زندان سنندج مورد ضرب و شتم قرار گرفت، کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی

نعمت اسحاقی زندانی سیاسی کرد در زندان مرکزی سنندج مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

بنا به گزارش اعضای کمپین دفاع از زندانیان سیاسی و مدنی ، نعمت اسحاقی در زندان مرکزی سنندج توسط ماموران زندان با بی احترامی و با باتون وموشت ولگد روبه رو شده و سر ودستش را شکسته اند و وی را در بند زندان پرت کرده وبه بیمارستان منتقل نکرده اند.

"نعمت اسحاقی" که در تاریخ ۱۳۸۸/۹/۱۳ در شهر کامیاران توسط اداره اطلاعات این شهر دستگیر شده بود، از سوی دادگاه انقلاب سنندج به اتهام همکاری با یکی از احزاب اپوزیسیون در دادگاه اولیه به ۱۲ سال و در دادگاه تجدید نظر استان کردستان به 9 سال زندان محکوم گردید.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


شایان ذکر است زندانیان سیاسی این بند از نظر پزشکی و مداوای جسمانی همواره مورد بی توجهی مسئولین زندان قرار گرفته اند که از جمله آنها انورحسین پناهی فعال سرشناس سیاسی و مدنی کرد که هم کنون در زندان مرکزی سنندج بسر میبرد ، نامبرده به شدت دچار خونریزی و عفونت کلیه شده و فورا باید به بیمارستان انتقال داده شود این در حالیست که این فعال سیاسی در زندان در وضعیت وخیم جسمانی قرار دارد و چندین بار به بهداری زندان منتقل شده است که پزشک بهداری زندان به وی گفته که باید فوری به بیمارستان منتقل و بستری شود که این درخواست از طرف مسئولین زندان رد شده و مجدداً به داخل بند منتقل شده است.

گفتنی است نامبرده در هنگامی که در بازداشتگاه اطلاعات شهر قروه بسر میبرد از ناحیه دنده دچار شکستگی شد و مدت سه سال است که دچار عفونت کلیه و روده شده که همواره از سوی مسئولین زندان مورد بی توجهی قرار گرفته است.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016