جمعه 21 مرداد 1390   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خط لوله گاز ایران و ترکیه مجددا منفجر شد/ صادرات گاز متوقف شد،مهر

به دنبال انفجار در خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه، صدور گاز طبیعی کشور به این کشور همسایه غربی به طور موقت متوقف شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، بامداد امروز 21 مردادماه به دلیل انفجار در خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه، صدور گاز طبیعی به این همسایه غربی کشور موقتاً متوقف شده است.
این انفجار در خاک ترکیه و در نزدیکی تاسیسات مرزی اندازه گیری بازرگان ایران به وقوع پیوسته و بوتاش ترکیه برای بازسازی خط لوله آسیب دیده فرصتی 48 تا 72 ساعته از ایران را درخواست کرده است.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


این در حالی است که خط لوله صادرات گاز ایران به ترکیه در نطقه مرزی در حوالی روستای دنالو شهرستان ماکو در ساعت ۲ و ۱۰ دقیقه بامداد روز گذشته (جمعه ۷ مرداد) منفجر شده بود و به دنبال آن صادرات گاز ایران به ترکیه موقتا متوقف شده بود.

تا پیش از انفجار درخط لوله گاز ایران و ترکیه به طور متوسط روزانه نزدیک به 30 میلیون مترمکعب گاز طبیعی به ترکیه صادر می‌شده است، ضمن آنکه از ابتدای سال جاری تا کنون صادرات گاز ایران به کشورهای همسایه حدود 7 درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش یافته است.

به گزارش مهر، مقامات تهران – آنکارا آگوست 1996 میلادی قراردادی 25 ساله امضا کردند که بر اساس این توافق، مقرر شد سالانه 10 میلیارد متر مکعب گاز ایران به ترکیه صادر شود.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016