شنبه 21 مرداد 1391   صفحه اول | درباره ما | گویا


گفت‌وگو نباشد، یا خشونت جای آن می‌آید یا فریبکاری، مصطفی ملکیان

مصطفی ملکیان
ما فقط با گفت‌وگو می‌توانیم از خشونت و فریبکاری رهایی پیدا کنیم. در جامعه هر مساله‌ای از سه راه رفع می‌شود، یکی گفت‌وگوست، یکی خشونت و دیگر فریبکاری. اگر در جامعه گفت‌وگو تعطیل شود دو رقیبی که جای آن را می‌گیرند، خشونت و فریبکاری هستند ... [ادامه مطلب]


بخوانید!
پرخواننده ترین ها

خبرسازی واشنگتن پست درباره ضیافت سه جانبه احمدی نژاد، اوباما و مرسی

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور بین الملل دفتر رییس جمهور انتشاز خبری از سوی روزنامه واشنگتن پست درباره برگزاری ضیافت رییس جمهور مصر و آقای احمدی نژاد و دعوت اوباما به این جلسه را خبرسازی رسانه ای عنوان کرد.

محمدرضا فرقانی مدیر کل امور بین الملل دفتر رییس جمهور در گفت و گو با خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری فارس درباره انتشاز خبری از سوی روزنامه واشنگتن پست درباره برگزاری یک ضیافت دوجانبه بین رییس جمهور مصر و آقای احمدی نژاد و دعوت اوباما به این جلسه از سوی بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد گفت: انتشار چنین مطلبی از سوی روزنامه واشنگتن پست تنها یک خبر سازی رسانه ای است.

وی افزود: انتشار اخبار این چنینی معمولا برای ارزیابی فضا و گرفتن بازتاب و عکس العمل طرفین صورت می گیرد تا این که یک خبر واقعی باشد.



تبليغات خبرنامه گويا

advertisement@gooya.com 


مدیر کل امور بین الملل دفتر رییس جمهور ادامه داد: از این رو به هیچ عنوان چنین مسئله ای مطرح نیست و واشنگتن پست نیز بر اساس یک خبر سازی، چنین مسئله ای را منتشر کرده است.

فرقانی گفت: پرداختن به چنین اخباری نیز دامن زدن به این خبر سازی است.

وی درباره موافقت ایران با مطرح شدن چنین پیشنهادی گفت: در مورد چیزی که وجود ندارد و مطرح هم نیست، نمی توان صحبت کرد.


ارسال به بالاترین | ارسال به فیس بوک | نسخه قابل چاپ | بازگشت به بالای صفحه | بازگشت به صفحه اول 



















Copyright: gooya.com 2016